Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Коренев Іван Вікторович 380542700595 tenderdim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 13 526 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 261,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27052.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 14:30 |
Додаток 6.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Додаток 5.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Додаток 3.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Додаток 2.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Додаток 1.docx | |
06 лютого 2020 14:29 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-10-000005 ● 26b255c3b54948a1941305a89ee7de69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2020 №14
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.04.2020 №14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-06-001394-a 06.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-17 09:39:48
Про надання роз"яснень
Щодо надання роз’яснень за підсумками моніторингу
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради звертається за роз’ясненнями, щодо висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області стосовно виявлених порушень, відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-06-001394-a ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор, оприлюднений 15.04.2020 року, а саме:
По - перше, відповідно до констатуючої частини висновку: моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам ч. 3 ст.17 п.2 ч.2 ст.22, а саме: додаток 2 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у п. 4 ч.1 ст.17 Закону.
Тобто, мова іде про наступне: 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
Проте, при уважному розгляді п.3 Додатку 2 до тендерної документації бачимо в наявності дану підставу:
Тобто, в Додатку 2 тендерної документації наявна вищевказана підстава, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне.
Далі, у висновку вказано, що додаток 2 не містить вимоги про надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави, визначеної ч.2 ст.17 Закону, тобто мова йде про наступне:
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Проте, при уважному розгляді п.7 Додатку 2 до тендерної документації бачимо в наявності дану підставу:
Тобто, в Додатку 2 тендерної документації наявна вищевказана підстава, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне.
По - друге, відповідно до констатуючої частини висновку: Тендерна документація Замовника (п.4 розділу VI) не відповідає нормам абз.1 ч.3 ст.22 в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону, тобто:
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Проте, при уважному розгляді інформації, розміщеної в системі PROZORRO бачимо в іншу підставу - покращення якості предмету закупівлі
Тобто, ніякої наявної інформації про внесення змін до істотних умов договору, відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону – не було, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне.
Та наостанок,
що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ».
На вимогу п.п.6 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен завантажити файли з:
6) договірною ціною тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України із урахуванням змін та доповнень та інших діючих нормативних документів, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації на повну суму та суму фінансування 2020 року за допомогою програмного комплексу АВК-5:
Локальні кошториси;
Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
Розрахунок загально - виробничих витрат;
Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» відсутній файл «Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації)».
Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) – це документ, який відображає загальні методичні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про загальновиробничі витрати. Тож, Розрахунок загально – виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) та Розрахунок загально – виробничих витрат до локального кошторису – це два різних документа, які замовник вимагав під час подання учасниками тендерних пропозицій, а тому тендерна пропозиція ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» відхилена відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, відповідно до, вказаного Вами виявленого порушення абз. 8 ч.1 ст.10 Закону, а саме про те, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Проте, при уважному розгляді інформації, розміщеної в системі PROZORRO бачимо, що повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено протягом трьох днів з дня внесення змін. Дата укладання Додаткової угоди №1 06.04.2020 р., дата оприлюднення 07.04.2020 р.
Тобто, в системі PROZORRO наявна інформація дотримання вимог Закону, щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформації про закупівлю, що підтверджується повідомленням внесення змін до договору, яке формується системою автоматично та роздруковується, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне.
На підставі викладеного, просимо надати роз’яснення:
1. Чому в констатуючій частині висновку вказані порушення, які не були скоєні Замовником?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-04-21 17:12:26
Відповідь на звернення щодо висновку
Щодо встановлених за результатами моніторингу порушень при складанні Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (далі - Замовник) тендерної документації на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор (ДК 021:2015 – 45231000- 5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) (далі – тендерна документація) слід зазначити наступне.
У додатку 2 до тендерної документації Замовника визначений перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для юридичних осіб та для фізичних осіб підприємців у відповідних таблицях.
Відповідно до пунктів 3 та 2 зазначених таблиць учасник у складі тендерної пропозиції не повинен надавати жодної інформації щодо відсутності підстави, визначеної пунктом 4 частини першої статті 17 Закону, оскільки у цих пунктах вказано наступне: «Замовник самостійно перевіряє відомості, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/category/104484)».
Відповідно до пунктів 7 та 5 вказаних вище таблиць додатку 2 до тендерної документації Замовника переможець торгів не повинен надавати документальне підтвердження відсутності підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону, оскільки у цих пунктах вказано наступне: «Замовник за автоматичним запитом самостійно перевіряє відомості, щодо відсутності/наявності податкової заборгованості».
Разом з цим, враховуючи норми частини третьої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а також інформацію, надану Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України листом від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» тендерна документація Замовника повинна була містити вимогу щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави, визначеної у пункті 4 частини першої статті 17 Закону, та вимогу щодо надання переможцем торгів довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Також, пункт 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника не повинен був містити підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, оскільки предметом закупівлі є роботи, а не товар.
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ».
Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема, з договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України із урахуванням змін та доповнень та інших діючих нормативних документів, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації на повну суму та суму фінансування 2020 року за допомогою програмного комплексу АВК-5.
ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні розрахунки загальновиробничих витрат, які розраховані відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовника на повну суму та суму фінансування 2020 року за допомогою програмного комплексу АВК-5 у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», чим дотримано вимоги підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Щодо порушень абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Оприлюднення договору про закупівлю не у повному обсязі, є порушенням абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону, про що і зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику управління Наталії ШЕВЧЕНКО Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає аргументовані заперечення, щодо висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області стосовно виявлених порушень, відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-06-001394-a ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор, оприлюднений 15.04.2020 року, а саме: По - перше, відповідно до констатуючої частини висновку: моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам ч. 3 ст.17 п.2 ч.2 ст.22, а саме: додаток 2 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у п. 4 ч.1 ст.17 Закону. Тобто, мова іде про наступне: 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); Проте, при уважному розгляді п.3 Додатку 2 до тендерної документації бачимо в наявності дану підставу: Тобто, в Додатку 2 тендерної документації наявна вищевказана підстава, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне. Далі, у висновку вказано, що додаток 2 не містить вимоги про надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави, визначеної ч.2 ст.17 Закону, тобто мова йде про наступне: 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Проте, при уважному розгляді п.7 Додатку 2 до тендерної документації бачимо в наявності дану підставу: Тобто, в Додатку 2 тендерної документації наявна вищевказана підстава, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне. По - друге, відповідно до констатуючої частини висновку: Тендерна документація Замовника (п.4 розділу VI) не відповідає нормам абз.1 ч.3 ст.22 в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону, тобто: 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Проте, при уважному розгляді інформації, розміщеної в системі PROZORRO бачимо в іншу підставу - покращення якості предмету закупівлі Тобто, ніякої наявної інформації про внесення змін до істотних умов договору, відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону – не було, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне. Та наостанок, що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ». На вимогу п.п.6 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен завантажити файли з: 6) договірною ціною тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України із урахуванням змін та доповнень та інших діючих нормативних документів, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації на повну суму та суму фінансування 2020 року за допомогою програмного комплексу АВК-5: Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; Розрахунок загально - виробничих витрат; Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). В складі тендерної пропозиції ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» відсутній файл «Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації)». Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) – це документ, який відображає загальні методичні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про загальновиробничі витрати. Тож, Розрахунок загально – виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) та Розрахунок загально – виробничих витрат до локального кошторису – це два різних документа, які замовник вимагав під час подання учасниками тендерних пропозицій, а тому тендерна пропозиція ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» відхилена відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, відповідно до, вказаного Вами виявленого порушення абз. 8 ч.1 ст.10 Закону, а саме про те, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Проте, при уважному розгляді інформації, розміщеної в системі PROZORRO бачимо, що повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено протягом трьох днів з дня внесення змін. Дата укладання Додаткової угоди №1 06.04.2020 р., дата оприлюднення 07.04.2020 р. Тобто, в системі PROZORRO наявна інформація дотримання вимог Закону, щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформації про закупівлю, що підтверджується повідомленням внесення змін до договору, яке формується системою автоматично та роздруковується, а тому порушення, зазначене у констатуючій частині висновку-безпідставне. Директор Департаменту Олександр ЖУРБА
2020-04-21 16:16:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ |
9 335 689,20
UAH з ПДВ
|
9 335 689,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" |
9 815 000,00
UAH з ПДВ
|
9 815 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ |
10 958 000,00
UAH з ПДВ
|
10 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
11 003 003,48
UAH з ПДВ
|
11 003 003,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" |
13 242 032,14
UAH з ПДВ
|
13 242 032,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ #40256953 |
Відхилено |
9 335 689,20
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 10:08
|
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" #37970148 |
Переможець |
9 815 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 11:19
|
Додаткова угода №9_0001.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:16
|
Додаткова угода №6_0001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:28
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:28
|
Додаткова угода №4_0001.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 11:21
|
Додатки до дод. угоди №3_0001.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 11:20
|
Додаткова угода №3_0001.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 16:21
|
Договірні ціни з додатками_0001.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 16:20
|
Додаткова угода №2 з додатком_0001.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:40
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 11:44
|
Додаток №1.pdf | укладений |
19 березня 2020 11:43
|
Додаток №2.pdf | укладений |
19 березня 2020 11:43
|
Додаток №3.pdf | укладений |
19 березня 2020 11:43
|
Договір №170-б.pdf | укладений |
19 березня 2020 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з перенесенням видатків з КПКВК 1217310 (КЕКВ3122) на КПКВК 1217361 (КЕКВ 3122) та зміною банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна робіт, запланованих на 2020 рік збільшена на 8455000 грн. 00 коп.за рахунок суми фінансування по КПКВК 2761070 "Державний фонд регіонального розвитку" по загальному фонду. Реквізити Замовника у розділі 13 Договору викладені в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із збільшенням фінансування, за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку по КПКВК 2761070 та зменшення по КПКВК 1217361 «Співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку». |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, виникла необхідність внесення змін до договору №170-б, укладеного 19.03.2020 року з ТОВ «Оптіматрейд» в частині продовження терміну виконання робіт до 18.12.2020 р. у зв’язку із настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельно – монтажних робіт в зимній період та складної епідеміологічної ситуації (захворювання працівників) |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме листа Департаменту фінансів, економіки та інвестицій СМР «Про фінансування видатків спеціального та загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ» щодо недопущення утворення кредиторської заборгованості головними розпорядниками бюджетних коштів та службової записки начальниці структурного підрозділу, щодо відсутності фінансування по даному об"єкту, виникла необхідність внесення змін до договору № 170-б в частині продовження строку дії договору до 31.12.2021 р. у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника за умови, що таке продовження не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума фінансування по КПКВК 2761070 становить 8 684 041 грн. 35 коп. (у т.ч. ПДВ), сума фінансування по КПКВК 1217361 становить 981 500 грн. 00 коп. (у т. ч. ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 170-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |