Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки принтери
Очікувана вартість
41 392,00 UAH
UA-2020-02-06-001100-c 547f921465fc495c83f8c4dd40a6cecf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулєшова Юлія Володимирівна

+380385431642 pmcd86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38487677
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто, м. Старокостянтинів вул. Пушкіна ,47
Контактна особа: Кулєшова Юлія Володимирівна
+380385431642
pmcd86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ноутбук НР15 db 0414ur
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
БФП ч/б Canon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 лютого 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комфі трейд"
#36962487
Переможець 41 392,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:03

Документи

06 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 16:12
договір укладений
06 лютого 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 392,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 898,66 UAH)