Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори», «Код НК-2019: 56689 Автоматичний лабораторний коагулометр IVD», (Коагулометр)
Очікувана вартість
2 344 650,00 UAH
UA-2020-02-06-001091-c 1c512e202e644b65be4055151c9e0525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:51
Очікувана вартість: 2 344 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 893,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70339.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Коагулометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56689 — Автоматичний лабораторний коагулометр IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:51
2020 -Проект договору на закупівлю обладнання.docx
06 лютого 2020 15:51
06.02.2020.Тендерна документація_Коагулометр.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА 2 344 000,85
UAH з ПДВ
2 344 000,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" 2 344 600,05
UAH з ПДВ
2 344 600,05
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА
#38517622
Переможець 2 344 000,85
UAH з ПДВ
02 березня 2020 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА
#38517622
2 344 000,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 09:39
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
11 червня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 13:30
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
29 травня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 15:20
Повідомлення про зміни до договору.docx зміни до договору
22 травня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 14:34
Повідомлення про зміни до договору.docx зміни до договору
24 квітня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 08:47
2020-18-т_20.03.2020.pdf укладений
20 березня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причиною внесення змін до договору є звернення учасника щодо перенесення строків поставки медичного обладнання в зв’язку з обставинами, що склалися сьогодні в світі та в Україні, зокрема, а саме пандемія COVID-19, що призвело до скорочення поставок виробниками комплектуючих та запасних частин в зв’язку із запровадженням карантинних заходів, а тому виникла необхідність продовжити строки поставки за договором 01.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2020/18-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На звернення Постачальника ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА» виникла необхідність уточнити назву предмета закупівлі в Специфікації по Договору №2020/18-Т від 20.05.2020 року при цьому предмет закупівлі не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 2020/18-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору та продовжити строк поставки обладнання до 15.06.2020 року в зв’язку з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання. Вартість та кількість договору залишається не змінною.
Номер договору про закупівлю: 2020/18-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору та передбачити наступний порядок оплати за договором: - 73% (сімдесят три відсотки) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 27% (двадцять сім відсотків) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами», що пов’язано з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання. Відповідний пункт внесення змін до договору: зміна сторонніх (неістотних) показників (умов договору), як було передбачено в тендерній процедурі закупівлі по укладеному договору.
Номер договору про закупівлю: 2020/18-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 344 000,85
UAH (в тому числі ПДВ 153 345,85 UAH)