Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Secure Token 337K , Флеш USB
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000850-c ● 4c37a0b60e8e4bb0895c312d6bcebe15
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20088327 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, 2 провулок Пушкіна,будинок 8 |
Контактна особа: |
Мельник Тетяна Володимирівна +380433821816 socprotect_hm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 15:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Secure Token 337K , Флеш USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 2-й пров. Пушкіна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Secure Token 337K , Флеш USB | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 15:06 |
документація токіни.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. #3558900510 |
Рішення скасоване |
5 950,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 11:42
|
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. #3558900510 |
Відхилено |
5 950,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 11:44
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій