Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 22850000-3 (Файли А4)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000840-b ● f43063c3a8af4f2fbfe9aa512da13d31
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коменергосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36639101 |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б |
Контактна особа: |
Ігор Рябий +380676308004 komenergoservice17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
ДК 021:2015 - 22850000-3 (Файли А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49081, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 10:59 |
Оголошення (2).docx | |
06 лютого 2020 10:59 |
Додаток №1 Форма цінової пропозиції.docx | |
06 лютого 2020 10:59 |
Додаток № 3 Кваліфікаційні вимоги (1).docx | |
06 лютого 2020 10:59 |
Додаток № 2 Характеристики предмету Закупівлі.doc | |
06 лютого 2020 10:59 |
Додаток № 4 Проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та на Ваше запитання відповідаємо наступне.
Дана закупівля жодним чином не містить посилання на конкретну торгову марку або модель (модифікацію).
У відповідь на Ваше друге запитання повідомляємо, що дотримуючись базових принципів у сфері публічних закупівель, відповідно до норм чинного законодавства ми допускаємо до участі в наших закупівлях фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ. Оцінюються пропозиції учасників, платників ПДВ та неплатників ПДВ, цілком однаково. Ви маєте можливість переконатися в цьому, якщо переглянете наші закупівлі.
Дана закупівля жодним чином не містить посилання на конкретну торгову марку або модель (модифікацію).
У відповідь на Ваше друге запитання повідомляємо, що дотримуючись базових принципів у сфері публічних закупівель, відповідно до норм чинного законодавства ми допускаємо до участі в наших закупівлях фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ. Оцінюються пропозиції учасників, платників ПДВ та неплатників ПДВ, цілком однаково. Ви маєте можливість переконатися в цьому, якщо переглянете наші закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Аверс Канцелярія" |
2 769,00
UAH з ПДВ
|
1 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
2 086,00
UAH з ПДВ
|
1 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
1 998,00
UAH з ПДВ
|
1 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Аверс Канцелярія" #39417349 |
Переможець |
1 698,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 14:48
|
Договір №35.pdf | укладений |
20 лютого 2020 14:46
|