Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 22850000-3 (Файли А4)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000840-b f43063c3a8af4f2fbfe9aa512da13d31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Рябий

+380676308004 komenergoservice17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Коменергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 36639101
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
Контактна особа: Ігор Рябий
+380676308004
komenergoservice17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
ДК 021:2015 - 22850000-3 (Файли А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49081, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та на Ваше запитання відповідаємо наступне.
Дана закупівля жодним чином не містить посилання на конкретну торгову марку або модель (модифікацію).
У відповідь на Ваше друге запитання повідомляємо, що дотримуючись базових принципів у сфері публічних закупівель, відповідно до норм чинного законодавства ми допускаємо до участі в наших закупівлях фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ. Оцінюються пропозиції учасників, платників ПДВ та неплатників ПДВ, цілком однаково. Ви маєте можливість переконатися в цьому, якщо переглянете наші закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аверс Канцелярія" 2 769,00
UAH з ПДВ
1 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 2 086,00
UAH з ПДВ
1 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 1 998,00
UAH з ПДВ
1 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 11:38
1698,00.pdf
14 лютого 2020 11:38
0125_200214001806_001.pdf
14 лютого 2020 11:35
1698,00.pdf
14 лютого 2020 11:35
0125_200214001806_001.pdf
11 лютого 2020 11:59
2769,00.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:54
КІС79_Проект Договору.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 15:19
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:18
техн хар-ки.pdf
12 лютого 2020 15:18
Статут — копия зав.pdf
12 лютого 2020 15:18
Пропозиція.pdf
12 лютого 2020 15:18
ПДВ зав.PDF
12 лютого 2020 15:18
Договір.pdf
12 лютого 2020 15:18
_Протокол.pdf
12 лютого 2020 15:18
_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аверс Канцелярія"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аверс Канцелярія"
#39417349
Переможець 1 698,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аверс Канцелярія"
#39417349
1 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 14:48
Договір №35.pdf укладений
20 лютого 2020 14:46