Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка локомотивна
Очікувана вартість
2 693 100,00 UAH
UA-2020-02-06-000772-a 2892b94c19034777bbea595195f7ed82
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 693 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 931,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 шт
Колодка гальмівна локомотивна гребнева типу М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:52
9315149188 2379571795 ТД (Колодка локомотивна).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-000772-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 10 лютого 2020 20:33
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
- П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: - з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства та викласти даний п.п. 4.1. в наступній редакції: - розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Нагадуємо, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві Товар, ..…., а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…

Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА???

2) П.п.5.2.2. видалити зовсім, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме: - п.п. 5.2.1., п.п. 5.2.3., п.п. 5.3., п.п. 5.4., п.п. 5.5., п.п. 5.6., п.п. 5.7., П.6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.1., п.п. 6.1.1., п.п. 6.1.2. (якщо вищевказане узагальнити і конкретизувати, то ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток).
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
3) Доповнити п.п.5.2.3. і викласти його наступним чином: - Акт приймання-передачі або видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цього Договору та приймання Продукції, підписуються на протязі двох робочих днів з урахуванням вимог Статуту Покупця щонайменше двома уповноваженими особами:. Далі за текстом.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 14:56
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2020-02-06-000772-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 10 лютого 2020 20:35
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
4) З переліку перерахованих документів п. п. 5.6. видалити наступне:
- документів, що підтверджують проведення інспекторського контролю.

В розділі Тендерної документації IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, в п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію, чітко вказано, з чого складається та що включає Ціна пропозиції. Ні в одному з пунктів переліку не йдеться про затрати на інспекторський контроль.
До речі, у всіх Ваших ТД на закупівлю вищевказаної продукції ясно і зрозуміло написано з чого складається ціна пропозиції і там нічого не йдеться про таку складову як інспекторський контроль. Про вищевикладене ми неодноразово повідомляли Вас своїми листами. Вкотре нагадуємо, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі і якщо дану «Послугу» буде оплачувати Постачальник (Виробник), вартість поставленої по Договору продукції виросте щонайменше на 10%.
Тому не потрібно нав’язувати потенційним учасникам торгів дану послугу, тим більше що в складі ціни пропозиції вона не передбачена.

5) П.п. 6.4.3. викласти в новій редакції: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.

6) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.6. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то Покупець може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що Постачальник повинен виконати всі умови Договору.

7) П.п. 7.9. видалити взагалі, так як Постачальник сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. Покупець при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли Покупець отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.6. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність Покупця, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!

8) - Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.6. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції:
- для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного договору;
або
в) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»;
або
г) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 14:56
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту договору.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-06-000772-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 12 лютого 2020 23:35
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 10:29
Рішення від 14.02.2020 №2865+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 10:29
Рішення від 03.03.2020 №4085.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 22:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 2 693 100,00
UAH
2 693 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 10:25
ТС М 6000.pdf
21 лютого 2020 10:25
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
21 лютого 2020 10:25
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
21 лютого 2020 10:25
Пропозиція М6000.pdf
21 лютого 2020 10:24
Етикетка тип М.pdf
21 лютого 2020 10:24
Довiдка_4-ОПП.pdf
21 лютого 2020 10:24
Довідка Дані про Товар.pdf
21 лютого 2020 10:24
ГОСТ с печатью.pdf
21 лютого 2020 10:24
Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій