Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000141-b 066afdc61f88476fa7976efa33f60747
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валерій Володимирович Комісар

+380462675008 maximenko@regadm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 00022674
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Валерій Володимирович Комісар
+380462675008
maximenko@regadm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 08:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 08:55
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


(папір А-4, папір А-3, папір А-3 color)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4), 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-3) 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-3) color,160г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації , а саме - в "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі " , не вказувались ні торгова марка, ні модель товара. Допускається люба торгова марка ПАПЕРУ А-4, А-3. Звісно, тільки згідно вказаних технічних характеристик. Також там вкзано, що відповідність товару технічним, екологічним та іншим вимогам повинна підтверджуватись копіями сертифікатів відповідності, паспортів якості на товар, інш. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Іхні пропозиції розглядаються на загальних підставах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 14 333,04
UAH з ПДВ
13 370,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 13 923,60
UAH з ПДВ
13 747,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 14:54
IQ Color.pdf
11 лютого 2020 14:54
НДС.pdf
11 лютого 2020 14:54
Витяг новий.pdf
11 лютого 2020 14:54
виписка .pdf
11 лютого 2020 14:54
Multicopy.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 08:39
аналог договори.pdf
12 лютого 2020 08:39
Управління ДСЗН 19,09,19.pdf
12 лютого 2020 08:39
Договір А4583.pdf
12 лютого 2020 08:39
Видаткова А4583.PDF
12 лютого 2020 08:39
Довіреність 4583.PDF
12 лютого 2020 08:39
Статут завірений.pdf
12 лютого 2020 08:39
Протокол.PDF
12 лютого 2020 08:39
Виписка.PDF
12 лютого 2020 08:39
Витяг ПДВ з підписом (1).pdf
12 лютого 2020 08:39
Sertificate Spectra.pdf
12 лютого 2020 08:39
Spectra 01.10.2015-01.10.2020.jpg
12 лютого 2020 08:39
Spectra 01.10.2015-01.10.2020.2.jpg
12 лютого 2020 08:39
MAESTRO® standard+ новый!!!!!.pdf
12 лютого 2020 08:39
СЭС Ксерокс.pdf
12 лютого 2020 08:39
Xerox premier.jpg
12 лютого 2020 08:39
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 13 370,64
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 09:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

14 лютого 2020 09:49
Протокол папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
13 370,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 09:49
Протокол папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір папір.pdf укладений
20 лютого 2020 09:23