Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000141-b ● 066afdc61f88476fa7976efa33f60747
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00022674 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7 |
Контактна особа: |
Валерій Володимирович Комісар +380462675008 maximenko@regadm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 08:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 08:55 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
(папір А-4, папір А-3, папір А-3 color)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4), 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-3) 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-3) color,160г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 09:00 |
Тех спец характеритстики папіру А-4 (лютий).docx |
06 лютого 2020 09:00 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації , а саме - в "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі " , не вказувались ні торгова марка, ні модель товара. Допускається люба торгова марка ПАПЕРУ А-4, А-3. Звісно, тільки згідно вказаних технічних характеристик. Також там вкзано, що відповідність товару технічним, екологічним та іншим вимогам повинна підтверджуватись копіями сертифікатів відповідності, паспортів якості на товар, інш. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Іхні пропозиції розглядаються на загальних підставах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
13 370,64
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 09:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір папір.pdf | укладений |
20 лютого 2020 09:23
|