Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
82 415,50 UAH
UA-2020-02-06-000072-c 63b3ccb2491d403cbdae1dc3ccdfb5e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Расулова Яна Ігорівна

(04593) 4-29-76 YA.RASULOVA@CHNPP.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Расулова Яна Ігорівна
(04593) 4-29-76
YA.RASULOVA@CHNPP.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 14:45
Очікувана вартість: 82 415,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 472,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Повнокольорова стрічка для принтерів та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Повнокольорова стрічка для принтерів та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, протягом 20 робочих днів. Джерело фінансування - державний бюджет Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 09:29
Документация_050.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 07 лютого 2020 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
1) Повідомляю вам, що ми не допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Нами в тендерній документації. Предмет закупівлі повинен відповідати згідно технічних вимог до предмета закупівлі: Повнокольорова стрічка для принтерів Evolis YMCKO R3011, Чистячий комплект до принтера EVOLIS A5011.
2) Відповідно Додатку 1 оголошення про проведення допорогової закупівлі, замовником передбачена вимога щодо зазначення учасниками у своїй комерційній пропозиції точного найменування продукції, що планується до постачання. Дія Закону "Про публічні закупівлі" не поширюється на дану закупівлю.
3) Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент).
Ціна комерційної пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ.
Оцінку комерційних пропозицій буде здійснено за цінами по результатам аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.
4) Вираз «очікувана вартість закупівлі з ПДВ» – означає, що замовником розраховано вартість товару, що закуповується з урахуванням ПДВ.
Під час оголошення закупівлі замовник розміщує інформацію про предмет закупівлі, у тому числі очікувану вартість.
Пропозиція учасника – пропозиція щодо предмету закупівлі, яку учасник подає для участі в закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником.
Вимога щодо зазначення ціни пропозиції учасника, замовником визначена в Додатку 1 до оголошення і також зазначена у п.3 відповіді на питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» 72 555,00
UAH з ПДВ
70 082,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 75 500,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 79 500,00
UAH з ПДВ
74 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 81 550,00
UAH з ПДВ
76 603,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:14
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:43
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 12:31
паспорт (2).pdf
12 лютого 2020 12:31
паспорт (1).pdf
12 лютого 2020 12:31
Комерційна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 12:31
Ідентифікаційний код.pdf
12 лютого 2020 12:31
Вступ на посаду.pdf
12 лютого 2020 12:31
Виписка2.pdf
12 лютого 2020 12:31
Виписка.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 08:58
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:58
Таблиця відповідності.pdf
14 лютого 2020 08:58
Статут від 06.06.2019р..pdf
14 лютого 2020 08:58
свідоцтво ПДВ.pdf
14 лютого 2020 08:57
Опис від 07.06.2019р..pdf
14 лютого 2020 08:57
Комерційна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 08:57
Згідно з оригіналом.rar
14 лютого 2020 08:57
Довідки, листи тощо.pdf
14 лютого 2020 08:57
Витяг ПДВ 03.02.2020р..pdf
14 лютого 2020 08:57
Витяг ЄДРПОУ 03.02.2020р...pdf
14 лютого 2020 08:57
Баланс_09_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»

ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
#41532525
Переможець 70 082,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
#41532525
70 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Скан.Дог. 20-0176-2.tif укладений
10 березня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 70 082,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 680,33 UAH)