Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкісні сканери
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2020-02-05-004303-b ae00eabad2a3477ba8bca71990dac30b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichuk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichuk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 18:34
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:34
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:56
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Швидкісні сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 18:30
Додаток4.docx
05 лютого 2020 18:30
Додаток 3 проект договору.docx
05 лютого 2020 18:30
Додаток 2 ТХ.docx
05 лютого 2020 18:30
Додаток1ТП.doc
05 лютого 2020 18:30
ТД сканери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 06 лютого 2020 10:05
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 3.4. проекту Договору передбачено, що сума цього Договору включає вартість пакування товару, його завантаження, монтування, встановлення, доставку і розвантаження.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 1 до тендерної документації передбачено обов'язкове зазначення моделі, торговельної марки та виробника запропонованого товару.
У відповідності до п 5.1.4. тендерної документації, оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна», з урахуванням системи оподаткування учасника та сплати усіх необхідних податків та зборів, в тому числі ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ, ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена та включати всі витрати на отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше, а також містити інформацію про врахування/неврахування податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 236 721,54
UAH з ПДВ
236 721,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 237 380,22
UAH з ПДВ
237 380,22
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович 274 845,78
UAH з ПДВ
274 845,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:25
1. Довідка МВС 12.02.2020.zip
21 лютого 2020 11:12
5. Статут (оригінал).pdf
21 лютого 2020 11:12
4. Витяг ПДВ (копія).pdf
21 лютого 2020 11:12
35. Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 11:12
34. Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 11:12
3. Витяг ЄДРПОУ 06.02.2020.pdf
21 лютого 2020 11:12
29. Проект дговору.pdf
21 лютого 2020 11:12
25. Лист з кодом доступу.pdf
21 лютого 2020 11:12
22. Паспорт Лєбєдєва.pdf
21 лютого 2020 11:12
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:23
На сайт Сканери.rar

Публічні документи

21 лютого 2020 15:15
Витяг з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 15:15
Цінова.pdf
21 лютого 2020 15:15
Лист гарантія.pdf
21 лютого 2020 15:15
Порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2020 15:15
Дов про санкції.pdf
21 лютого 2020 15:15
Виписка ЄДР.pdf
21 лютого 2020 15:15
ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:15
Лист довкілля.pdf
21 лютого 2020 15:14
Відомості учасника.pdf
21 лютого 2020 15:14
Лист умови договору.pdf
21 лютого 2020 15:14
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 236 721,54
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
236 721,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:31
Дод уг.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:37
Договір укладений
11 березня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 235 995,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 332,50 UAH)