Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водовідведення Лот №1- 35 000 м. куб. Лот №2 – 35 000 м. куб. Лот №3 – 92 000 м. куб. Лот №4 – 40 м. куб. Лот №5- 6 500 м. куб. Лот №6 – 60 000 м. куб. Лот №7 – 1 800 м. куб. Лот №8 – 55 м. куб. Лот №9 – 180 000 м. куб. Лот №10 – 100 м. куб.
Очікувана вартість
4 459 917,80 UAH
UA-2020-02-05-003995-b c5fd306214d04d4b83dd612fc7c0a14d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Артемчук

+380671059593 artem4uk.angel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Ангеліна Артемчук
+380671059593
artem4uk.angel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцями переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (Централізоване водовідведення)» - (10 лотів) по лоту 1 – 35 000 м. куб.; по лоту 2 – 35 000 м. куб.; по лоту 3 – 92 000 м. куб.; по лоту 4 - 40 м. куб.; по лоту 5 – 6 500 м. куб.; по лоту 6 – 60 000 м. куб.; по лоту 7 – 1 800 м. куб.; по лоту 8 - 55 м. куб.; по лоту 9 – 180 000 м. куб.; по лоту 10 - 100 м. куб. відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»(відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи): Лот 1 - Міське комунальне підприємство «Бердичівводоканал»; Лот 2 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплекс екологічних споруд»; Лот 3 - Будинкоуправління №3 Житомирської КЕЧ району; Лот 4 - Коростишівське міське комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ»; Лот 5 - Комунальне підприємство «ПРОЛІСОК» Новоівницької сільської ради; Лот 6 - Вакуленчуківське селищне комунальне підприємство; Лот 7 - Коростенське комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ»; Лот 8 - Комунальне підприємство Андрушівської міської ради «КОМСЕРВІС»; Лот 9 - Комунальне підприємство «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» Житомирської міської ради; Лот 10 - Міське комунальне підприємство «Водоканал» та прийняти рішення про намір укласти договір із даними учасниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету

Тендерна документація

05 лютого 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 17:07
лот_10.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_9.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_8.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_7.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_6.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_5.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_4.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_3.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_2.doc
05 лютого 2020 17:07
лот_1.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Централізоване водовідведення (35000 м. куб.)
Опис предмету закупівлі:
Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 211 400,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35000 м³
Лот 1 – Централізоване водовідведення (35000 м. куб.)
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, військові частини, військові комісаріати та інші приміщення Замовника торгів
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі не пізніше 15 число місяця, що настає за розрахунковим періодом після підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 17:08
лот_1.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
#32569790
Переможець 211 400,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
#32569790
211 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 10:22
Додоткова угода 74 лот 1.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 10:20
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:01
Договір 73 лот 1.pdf укладений
21 лютого 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передбачення кошторисних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 032,56
UAH (в тому числі ПДВ 18 838,76 UAH)