Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Фруктові та овочеві соки (15320000-7 (соки)»
Очікувана вартість
836 000,00 UAH
UA-2020-02-05-003545-b 6f426bd8a4924b64b42a2a0666136976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 16:30
Очікувана вартість: 836 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Тендерна документація

20 лютого 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:32
ТД СОКИ 2020 зі змінами.docx
20 лютого 2020 10:32
Зміни Соки.docx
05 лютого 2020 16:21
ТД СОКИ 2020.docx
20 лютого 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:32
ТД СОКИ 2020 зі змінами.docx
20 лютого 2020 10:32
Зміни Соки.docx
05 лютого 2020 16:21
ТД СОКИ 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000075 ● f9215e4de3044d4ca140dee43bab419d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-05-003545-b 05.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 2-17_2

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 28.04.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Фруктові та овочеві соки (15320000-7 (соки)» (UA-2020-02-05-003545-b) в якому зазначається, що: «за результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення частини 3 статті 17, частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме, що на порушення абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Вагнер О.В. (по Лоту 1 та Лоту 2), а укладено договір № 62/2020 (по Лоту 1) на суму 365 420,00 грн та Договір № 63/2020 (по Лоту 2) на суму 370 260,00 гривень», відділ освіти повідомляє, що: - Замовником не порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону (не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Вагнер О.В. (по Лоту 1 та Лоту 2), оскільки ФОП Вагнер О.В., супровідним листом № 1 від 18.03.2020 надано безпосередньо замовнику документи, що вимагались вимогами додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів, а саме: довідка відповідного податкового органу про відсутність заборгованості (чинна до 22.03.20 р.), довідка МВС, що станом на 14.03.2020 Вагнер Олег Васильович до кримінальної відповідальності не притягався та в розшуку не перебуває, остаточна цінова пропозиція (по лоту 1 та Лоту 2) (сканкопії зазначених документів надаємо вам при відповіді). Отже, дані документи надано з дотриманням вимог ст..17 Закону, так як 17.03.2020 замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Вагнер О.В. (по Лоту 1 та Лоту 2) на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Фруктові та овочеві соки (15320000-7 (соки)», а документи надані 18.03.20 р. (до п’яти днів), і дані документи відповідають вимогам документації. У зв’язку з цим тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ФОП Вагнер О.В. (по Лоту 1 та Лоту 2) та уклав з ним договір(по Лоту 1 та Лоту 2) , керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.3 ст. 17) та вимогами документації (Додаток 2) в якій не було передбачено форми подання документів. Тобто, документи переможця торгів могли бути надані замовнику, як шляхом опублікування в електронній системі, так і в інший спосіб (поштою або особисто). Відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Крім того Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 61/2016 «Подання Переможцем документів відповідно до вимог ст. 17 Закону України "Про пубічні закупівлі". Яким чином здійснюється надання даних документів (за допомогою електронної системи чи у вигляді паперових документів)?» зазначено: «Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Варто також зазначити, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Крім того повідомляємо, що Замовником укладено договори (по Лоту1 та Лоту 2) відповідно до проекту договору зазначеного у тендерній документації. Враховуючи наведене договір укладено відповідно до вимог чинного законодавства та може бути розірваним з підстав передбачених самим договором: « п.10.2. Дострокове розірвання договору допускається в разі: - постачання недоброякісної продукції; - порушення терміну постачання - у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 20 днів; - за взаємною згодою Сторін.» Ст. 37 Закону про публічні закупівлі зазначає підстави недійсності договору про закупівлю 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи вищенаведене та висновок Вашого моніторингу, а також Вимоги нового Закону України «Про публічні закупівлі» від 19вересня 2019 року № 114-ІХ, який вступив в дію 19.квітня 2020 року, де в ч.6 ст17 закону чітко зазначено спосіб надання документів переможцем: «шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель», зобов’язуємося в подальшому в тендерних документаціях прописувати, що переможець торгів зобов’язується опубліковувати документи через електронну систему закупівель.

2020-05-05 09:33:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 «ДК 021:2015: (CPV) Фруктові та овочеві соки (15320000-7 (соки)» Поставка в навчальні заклади Шевченківського району
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 415 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 076,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2020 15:06
Закінчення: 28 лютого 2020 15:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15100 л
Лот 1 «ДК 021:2015: (CPV) Фруктові та овочеві соки (15320000-7 (соки)» Поставка в навчальні заклади Шевченківського району
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 377 500,00
UAH з ПДВ
241 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баландюх Ірина Омелянівна 369 950,00
UAH з ПДВ
315 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вагнер Олег Васильович 365 420,00
UAH з ПДВ
365 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 19:25
ст 17.PDF
18 лютого 2020 19:25
Праців.PDF
18 лютого 2020 19:25
МТБ.PDF
18 лютого 2020 19:25
Копія Виписки.PDF
18 лютого 2020 19:25
копія рішення.PDF
18 лютого 2020 19:25
довідки листи.PDF
18 лютого 2020 19:25
витяг РПЄП.PDF
18 лютого 2020 19:25
проект сік.PDF
18 лютого 2020 19:25
пропоиція лот 1.PDF
18 лютого 2020 19:25
пропоиція лот2.PDF
18 лютого 2020 19:25
техвимоги лот1.PDF
18 лютого 2020 19:25
техвимоги лот2.PDF
18 лютого 2020 19:25
якість соки.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 00:45
Кваліфікація 2.pdf
26 лютого 2020 00:45
Кваліфікація 1.pdf
26 лютого 2020 00:45
Технічні умови 1.pdf
26 лютого 2020 00:45
Пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛДПРО"

ФОП Баландюх Ірина Омелянівна

ФОП Вагнер Олег Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДПРО"
#38008210
Відхилено 241 600,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 17:27
ФОП Баландюх Ірина Омелянівна
#2907607247
Відхилено 315 590,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:34
ФОП Вагнер Олег Васильович
#3120720370
Переможець 365 420,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вагнер Олег Васильович
#3120720370
365 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 17:13
_дощ угода соки 62.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 17:05
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 12:25
62 Соки Зменшення.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 16:32
договір укладений
07 квітня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 62/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 62/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсяг продовженого договору у сумі,що не перевищує 20 %
Номер договору про закупівлю: 62/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 158 510,00
UAH