Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя до електронного піаніно (клавішна стійка та блок педальний)
Очікувана вартість
8 057,00 UAH
UA-2020-02-05-002603-b 854df91d009249a99de40b29dd632c6f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена

+380972818502 ddshktd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ"
Код ЄДРПОУ: 36959851
Вебсайт: http://opera-ballet.com.ua/baletnaya-shkola
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Контактна особа: Елена
+380972818502
ddshktd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 15:05
Очікувана вартість: 8 057,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37320000-7: Частини та приладдя до музичних інструментів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Клавішна стійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницького 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 37320000-7 — Частини та приладдя до музичних інструментів
1 одиниця
Педальний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, проспект Дмитра Яворницького 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 37320000-7 — Частини та приладдя до музичних інструментів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за наданий товар здійснюються впродовж 30 календарних днів з дати поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані товари здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СОЛО 6 043,00
UAH з ПДВ
6 043,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 7 200,00
UAH з ПДВ
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СОЛО

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СОЛО
#31838306
Переможець 6 043,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 13:00

Документи

20 лютого 2020 12:58
rishennya_23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СОЛО
#31838306
6 043,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 12:58
rishennya_23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dogovir.pdf укладений
11 березня 2020 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 043,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 007,16 UAH)