Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет у будівлях Дніпровської міської ради у місті Дніпро за адресами: просп. Д. Яворницького, буд. 75, вул. Воскресенська, буд. 16, вул. Виконкомівська, буд. 6, вул. Січеславська Набережна, буд. 29А, вул. В. Мономаха, буд. 17А, вул. Шевченка, буд. 11,вул. Мечникова, буд. 6, вул. Л. Стромцова, буд. 7
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2020-02-05-002581-b 9724e4eabc3342c8b5a9b5cc360ac067
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет у будівлях Дніпровської міської ради у місті Дніпро за адресами: просп. Д. Яворницького, буд. 75, вул. Воскресенська, буд. 16, вул. Виконкомівська, буд. 6, вул. Січеславська Набережна, буд. 29А, вул. В. Мономаха, буд. 17А, вул. Шевченка, буд. 11,вул. Мечникова, буд. 6, вул. Л. Стромцова, буд. 7
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 15:55
ТД інтернет.pdf
05 лютого 2020 14:47
ТД інтернет.docx
05 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 15:55
ТД інтернет.pdf
05 лютого 2020 14:47
ТД інтернет (резервний).pdf
05 лютого 2020 14:47
ТД інтернет.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 28 200,00
UAH з ПДВ
28 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012" 336 000,00
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕТРОКОМ 341 000,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 14:44
Витяг.pdf
21 лютого 2020 14:43
КП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 17:45
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:36
Рішення перейменуваня.pdf
20 лютого 2020 17:36
Рішення директор.pdf
20 лютого 2020 17:36
Проект_договору.pdf
20 лютого 2020 17:36
Паспорт Шевчук.pdf
20 лютого 2020 17:36
Наказ перейменування.pdf
20 лютого 2020 17:36
Наказ директор.pdf
20 лютого 2020 17:36
Ліцензія.pdf
20 лютого 2020 17:36
Лист Нац комісії.pdf
20 лютого 2020 17:36
Договір оренди 06 КП ОА.PDF
20 лютого 2020 17:36
Довідка_ст_17_ЗУ.pdf
20 лютого 2020 17:36
Довідка_працівники.pdf
20 лютого 2020 17:36
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 17:36
Витяг ЕДРПО от 27 01 2020.pdf
20 лютого 2020 17:36
Баланс Ф1 Ф2 квитанція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 17:39
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:28
Статут Метроком.pdf
20 лютого 2020 17:28
Протокол..pdf
20 лютого 2020 17:28
Проектор_договору.pdf
20 лютого 2020 17:28
Паспорт_ ИНН Корнілов..pdf
20 лютого 2020 17:28
Лист_до_ст.188_ГКУ.pdf
20 лютого 2020 17:28
Л_платник_податку.pdf
20 лютого 2020 17:28
Довідка_ст17_ч1_та_ч2.pdf
20 лютого 2020 17:28
Довідка_ст17_ЗУ.pdf
20 лютого 2020 17:28
Довідка_працівників.pdf
20 лютого 2020 17:28
Витяг ЄДРПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "КИЇВСТАР"

ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012"

ТОВ МЕТРОКОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "КИЇВСТАР"
#21673832
Відхилено 28 200,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:54
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012"
#35323603
Переможець 336 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012"
#35323603
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 19:33
Телеміст 2012 додаткова угода 4.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 19:32
Повідомлення про внесення змін до договору Телеміст-2012 збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
01 лютого 2021 19:32
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 18:37
Повідомлення про внесення змін до договору Телеміст-2012 збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
21 січня 2021 18:35
ДУ № 3 від 21.01.2021 ТЕЛЕМІСТ 2012.pdf зміни до договору
21 січня 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:44
Повідомлення про внес змін ТОВ ТЕЛЕМІСТ 2012.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:40
ДУ № 1 від 24.12.2020 ТОВ ТЕЛЕМІСТ 2012.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:28
Договір Телеміст.pdf укладений
20 березня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись нормами ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-02-05-002581-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 8794 від 17 березня 2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Пункт 1.3. Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Термін надання послуг: з моменту підписання Договору Сторонами до 31.03.2021.» 3. Пункт 8.1. Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання всіх зобов’язань Сторонім за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 8794
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 8794 від 17.03.2020р. зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума Договору збільшується на 67 200,00 (шістдесят сім тисяч двісті) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 11 200,00 грн., згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 8794
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до нормам ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-02-05-002581-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (в нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 8794 від 17 березня 2020 року зі змінами (далі – Договір) , Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 67 200,00 (шістдесят сім тисяч двісті) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 11 200,00 грн., згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У зв’язку з технічною помилкою визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 3 від 21.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 8794
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 403 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 200,00 UAH)