Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмної продукції у вигляді онлайн-сервісу, а саме G Suite або еквівалент
Очікувана вартість
656 913,00 UAH
UA-2020-02-05-002464-b b5aee80c63ec460ebe9b9519db566566
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 14:51
Очікувана вартість: 656 913,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 569,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмної продукції у вигляді онлайн-сервісу, а саме G Suite або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 14:33
ТД аккаунти.pdf
05 лютого 2020 14:33
ТД онлайн-сервіс.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 594 135,00
UAH з ПДВ
594 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЛАУД" 656 909,00
UAH з ПДВ
656 909,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 17:15
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:13
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:13
Технічна специфікація.PDF
20 лютого 2020 17:13
Специфікація.PDF
20 лютого 2020 17:13
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 лютого 2020 17:13
Лист-згода.PDF
20 лютого 2020 17:13
Копія Статуту.PDF
20 лютого 2020 17:13
Копія витягу з ЄДР.PDF
20 лютого 2020 17:13
Копія виписки з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЛАУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
Переможець 594 135,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
594 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 19:13
Вайз Ай Ті додаткова угода 4.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 19:12
Повідомлення про внесення змін до договору Вайз Ай Ті.doc зміни до договору
01 лютого 2021 19:12
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 16:28
ДУ № 3 від 21.01.2021 Вайз Ай Ті.pdf зміни до договору
21 січня 2021 16:26
Повідомлення про внесення змін до договору Вайз Ай Ті.doc зміни до договору
21 січня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:10
ДУ № 1 від 24.12.2020 Вайз Ай Ті подовження.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:09
Повідомлення про внесення змін до договору Вайз Ай Ті.doc зміни до договору
24 грудня 2020 19:09
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:35
Договір Вайз ай ті.pdf укладений
20 березня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись нормами ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-02-05-002464-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 3.2., п. 8.1., п. 8.2. Договору № 1803-20 від 18 березня 2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Строк надання послуги з постачання онлайн-сервісу – не пізніше наступного дня з дня підписання даного Договору - до 31.03.2021.» 3. Пункт 8.1. Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності (вважається укладеним) з дати його підписання Сторонами та скріплення відбитками печаток і діє до 31.03.2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання всіх зобов’язань Сторонім за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 1803-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідно до п. 3.2., п.8.1., п.8.2. Договору № 1803-20 від 18.03.2020р. (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору до 31 березня 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2021року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума Договору збільшується на 118 827,00 (сто вісімнадцять тисяч вісімсот двадцять сім) грн. 00 коп. без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 1803-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до нормам ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-02-05-002464-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 3.2., п.8.1., п.8.2. Договору № 1803-20 від 18 березня 2020 року зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 118 827,00 (сто вісімнадцять тисяч вісімсот двадцять сім) грн. 00 коп. без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.03.2021 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У зв’язку з технічною помилкою визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 3 від 21.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 1803-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 712 962,00
UAH