Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з оцінки впливу на довкілля по обєкту переробки відходів
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001659-b ae71ff216a4749febf23856a8f0f6b92
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смолієнко Євгенія Володимирівна

+380382671894 smolienko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»
Код ЄДРПОУ: 03356565
Вебсайт: http://skt.km.ua
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1
Контактна особа: Смолієнко Євгенія Володимирівна
+380382671894
smolienko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 360000UAH без ПДВ
Роботи з оцінки впливу на довкілля по обєкту переробки відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Толстого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Тендерна документація

05 лютого 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000040 ● c1150ead1ef349a497233edbcff0f05e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 № 9

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2020-02-05-001659-b; 05.02.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-21 14:15:59

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-05-001659-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Крім того, відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Таким чином, предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент належить до групи ДК 021:2015: 90700000-4 — послуги у сфері охорони довкілля.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення абзацу другого частини першої та частини сьомої статті 2 Закону укладено договір на закупівлю послуг без проведення відповідної процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону, так як вартість предмета закупівлі перевищує 200 тисяч гривень;
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-25 15:49:29

Пояснення з власної ініціативи

Порушення усунуто шляхом розірвання договору № 05/02-20 від 05 лютого 2020 року.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-05 10:49:45

Роз'яснення щодо висновку

За результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2020-02-05-001659-b; 05.02.2020 повідомляємо, що порушення усунуто. Договір № 05/02-20 від 05.02.20 розірвано. 25 лютого 2020 року укладено додаткову угоду про розірвання договору. Оплата за вищевказаним договором не проводилась.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Договір № 05/02-20 від 05.02.20 розірвано. 25 лютого 2020 року укладено додаткову угоду про розірвання договору.

2020-02-28 13:33:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-03-02 12:13:51

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еколого-експертна аналітика"
#41866722
Переможець 360 000,00
UAH
05 лютого 2020 12:41

Документи

05 лютого 2020 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:56
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з оцінки впливу на довкілля по обєкту переробки відходів 1 роб 360 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін