Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001567-a d941c09fc42a4877a4b56829c621fd45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадилевич Тетяна Миколаївна

380444840525 ssd@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 20062138
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/115_sluzhba-u-spravakh-ditej.html
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Дегтярівська, 3-А
Контактна особа: Бадилевич Тетяна Миколаївна
380444840525
ssd@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 15:44
Очікувана вартість: 2 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  20 травня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 14:59
Scan10004.PDF
05 лютого 2020 14:59
Тендерна автомобілі 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000033 ● 665c7c47e0634ec684903a8e48336844
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

29.12.2020 № 260

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2020-02-05-001567-a 05.02.2020 Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код за ЄДРПОУ 20062138) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено виявлені під час моніторингу порушення шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону.

2021-01-21 10:22:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" 2 347 500,00
UAH з ПДВ
2 347 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" 2 349 000,00
UAH з ПДВ
2 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:28
Довідка ДФС.pdf
17 лютого 2020 17:00
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:00
ТТХ.pdf
17 лютого 2020 17:00
Статут.pdf
17 лютого 2020 17:00
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 17:00
Потокол зборів.pdf
17 лютого 2020 17:00
Наказ на підписанта.pdf
17 лютого 2020 17:00
Лист про санкції.pdf
17 лютого 2020 17:00
Довідка про МТБ.pdf
17 лютого 2020 17:00
Довідка по ст. 17.pdf
17 лютого 2020 17:00
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 17:06
Лист гарантія статті 17.pdf
19 лютого 2020 17:06
8.2 Лист-відгук 311017-КАЮ.pdf
19 лютого 2020 17:06
19.2 Протокол №3 (Кавун).pdf
19 лютого 2020 17:06
19.2 Протокол №2.pdf
19 лютого 2020 17:06
19.1 Наказ Кавуна.pdf
19 лютого 2020 17:06
ТТХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКТИВ МОТОРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКТИВ МОТОРС"
#41651712
Переможець 2 347 500,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКТИВ МОТОРС"
#41651712
2 347 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:32
Договір 24-2020.PDF укладений
12 березня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 347 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 391 250,00 UAH)