Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадський проект переможець № 236 "Український наголос зима-весна" Антирамки
Очікувана вартість
16 812,00 UAH
UA-2020-02-05-001433-a c6a47389e36348b89db4886059b91e98
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Управління Культури ДРДА

380445159601 kyltyra_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501627
Вебсайт: http://desn.gov.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Володимира Маяковського, буд.29, каб.205.
Контактна особа: Управління Культури ДРДА
380445159601
kyltyra_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 16 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Громадський проект переможець № 236 "Український наголос зима-весна" Антирамки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 11:35
додаток 1 антирамки.docx
05 лютого 2020 14:36
ОГОЛОШЕННЯ (антирамки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником допускаються на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних у тендерній документації, але Учасник може надати аналог з відповідними технічно-якісними характеристиками. Замовник очікувану вартість товару/послуги вказує з урахуванням ПДВ. Тому цінова пропозиція учасника буде розглядатися як остаточна ціна (цінова пропозиція у усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 15 803,00
UAH з ПДВ
15 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:59
Цінова.pdf
07 лютого 2020 11:59
ПАСПОРТ 12,13.pdf
07 лютого 2020 11:59
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
07 лютого 2020 11:59
ДОВІДКА документи (1).pdf
07 лютого 2020 11:59
ИНН код.pdf
07 лютого 2020 11:59
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
07 лютого 2020 11:59
ПАСПОРТ 1.pdf
07 лютого 2020 11:59
ДОВІДКА документи.pdf
07 лютого 2020 11:59
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
07 лютого 2020 11:59
Довідка СТ.17.pdf
07 лютого 2020 11:59
Гарантія ЯКОСТІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Очікує рішення 15 803,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:01

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 лютого 2020 09:54
Коментар щодо відміни: У зв'язку з тим, що Учасник не надав необхідну документацію відповідно до тендерної документації Замовника.
Документи:
11 лютого 2020 09:54
Протокол 45 відхилення торгів.PDF