Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка утеплена польова
The jacket is warmed field
Очікувана вартість
2 085 000,00 UAH
UA-2020-02-05-000797-a 7f9f1bca29b849af8c80796121a1be9d
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Похваленна Вікторія

+380973196920 POKHVALENNA@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військова частина 1471
Код ЄДРПОУ: 23311530
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська область обл., Київ, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці
Контактна особа: Похваленна Вікторія
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: Military unit of 1471
National ID: 23311530
Contact point: Pokhvalenna Viktoria
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 12:36
Очікувана вартість: 2 085 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 05 лютого 2020 11:54
Enquiries until: 10 лютого 2020 15:00
Complaints submission until: до 11 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2020 15:00

Information

Estimated total value: 2 085 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 850 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement
Забезпечення цінової пропозиції (паперова банківська гарантія), місце поставки та вимоги до предмету закупівлі визначені в оголошенні.
The price quotation (paper bank guarantee), the place of delivery and the requirements for the subject of purchase are specified in the advertisement.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
Куртка утеплена польова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

The jacket is warmed field
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 11:51
Електронний підпис
05 лютого 2020 11:51
договір_речі_центр_2020.doc
05 лютого 2020 11:51
оголошення_КУП_2418.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка МВС!!!
Дата подання: 06 лютого 2020 13:16
Дата відповіді: 10 лютого 2020 09:52
Для Прикордонників (ВЧ 1471): Шановний Замовнику! Відповідно до Оголошення про проведення відбору на закупівлю Учасник запрошений Замовником на переговори за результатами відбору повинен надати такі документи: оригінал довідки про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України керівнику підприємства, для підтвердження інформації, що його не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або погашено в установленому законом порядку не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання цінової пропозиції (для юридичних осіб). Виходячи з вищезазначеного формулювання Учасник повинен надати оригінали довідок в паперовому вигляді. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016, надання довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту та кількість примірників довідки не може перевищувати трьох одиниць. Тобто Учаснику для виконання вимоги Вашого Оголошення про проведення відбору на закупівлю необхідно заздалегідь (за 30 днів до кінцевої дати подання цінової пропозиції – тобто до дати, яку Учасник не може точно знати) кожного дня подавати запити на отримання в паперовому вигляді довідки про відсутність судимості, щоб у разі перемоги в аукціоні бути підготовленим до переговорів. Вважаємо, Вашу вимогу дискримінаційною, та такою, що звужує коло потенційних учасників. Відповідно до п.7 та п.9 розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016 передбачена можливість отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України в електронній формі через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Звертаємо Вашу увагу, що інформація отримана в паперовій формі та інформація отримана в електронній формі за допомогою програмного забезпечення має однакову юридичну силу, але значно заощаджує час Учасника. Легітимність Довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС https://wanted.mvs.gov.ua/test/, шляхом введення даних про номер довідки та дату народження особи, якій надано довідку. Також необхідно зазначити, що Вами не передбачено надання нотаріально завіреної копії довідки про відсутність судимості, хоча надання довідки в такій формі не суперечить чинному законодавству. Беручи до уваги все вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Оголошення про проведення відбору на закупівлю та передбачити можливість надання документу відповідного змісту (довідки), отриманого за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (http://mvs.gov.ua) або нотаріально завіреної копії вищезазначеної довідки. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник запрошений Замовником на переговори за результатами відбору надає оригінал довідки про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України фізичній особі, яка є учасником, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено в установленому законом порядку не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання цінової пропозиції.
ДОВІДКА ДФС
Дата подання: 06 лютого 2020 15:09
Дата відповіді: 10 лютого 2020 10:56
Шановний Замовнику! Відповідно до Оголошення про проведення відбору на закупівлю Учасник запрошений Замовником на переговори за результатами відбору повинен надати такі документи: оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, виданого відповідним державним органом України дійсної відносно кінцевої дати подання цінових пропозицій учасником відбору до електронної системи закупівель. Виходячи з вищезазначеного формулювання Учасник повинен надати оригінал довідки в паперовому вигляді. З метою спрощення для суб’єктів господарювання процедури участі у торгах Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 передбачена можливість отримання довідки про відсутність заборгованості в електронній формі у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Також необхідно зазначити, що Вами не передбачено надання нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості, хоча надання довідки в такій формі не суперечить чинному законодавству. Враховуючи те, що довідка про відсутність заборгованості дійсна лише 10 календарних днів, видається для пред’явлення конкретному Замовнику, та готується протягом 5 робочих днів, вважаємо Вашу вимогу про надання цієї довідки тільки в паперовому вигляді дискримінаційною. Також нагадаємо, що в листопаді 2019 року з'явилась інтеграція системи Прозорро та Державної фіскальної служби України. Це означає, що тепер довідка про відсутність податкової заборгованості у Учасника-переможця з'являється в системі Прозорро автоматично після формування повідомлення про намір укласти договір. Дана інтеграція реалізована згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, яким затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що довідка отримана в паперовій формі, нотаріально завірена копія довідки та інформація отримана в електронній формі за допомогою програмного забезпечення має однакову юридичну силу, але значно заощаджує час Учасника. Беручи до уваги все вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Оголошення про проведення відбору на закупівлю та передбачити можливість надання документу відповідного змісту, отриманого за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України) або нотаріально завіреної копії вищезазначеної довідки. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про наявність або відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною та оприлюдненою у формі відкритих даних згідно зі статтею 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації», однак не належить до інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, відповідно до ч.3 ст.17 та п.2 ч.2 ст.22 чинного Закону замовник зобов’язаний визначати в оголошенні про проведення відбору учасників спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) для надання таких документів переможцем процедури закупівель.
Колір виробу
Дата подання: 07 лютого 2020 09:51
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:51
Доброго дня! Просимо Вас надати роз’яснення щодо затвердженного зразка малюнку ММ-14 та встановленних цвiтових вiдхилень? Тільки велике прохання не відповідати аби як, з посиланням уважно читати документацію, як практикується Вами у цьому році на всіх оголошених закупівлях, а дійсно надати роз"яснення, оскільки це прямопропорційно впливає на виготовлення зразків та отримання правильних протоколів випробувань. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З малюнком ММ-14 ви можете ознайомитися в ТУ МО "ТУ 13.2-00034022:2015 додаток В"
Довідки з банків
Дата подання: 10 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 08:54
Доброго дня. Скажіть будь ласка в тендерній документації вимагається надання оригіналів довідок з банку про відкриття рахунків та відсутність заборгованості за кредитами, чи можна учаснику , який планує участь у декількох Ваших закупівлях, надавати один комплект таких довідок з банків? Оскільки Вашою організацією опубліковано багато закупівель, і отримання купи однакових довідок, з однаковою інформацією вважаємо не зовсім доцільно. Тим більше вони несуть абсолютно однакову інформацію, та надаються одному й тому ж Замовнику. Або , принаймні, дозвольте учаснику надати завірені учасником копії, зняті з оригіналів таких довідок. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник який виявив намір прийняти участь у процедурі закупівель надає комплект оригіналів документів на кожну процедуру окремо.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 649 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 2 007 000,00
UAH з ПДВ
1 649 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 2 020 500,00
UAH з ПДВ
2 020 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 2 084 940,00
UAH з ПДВ
2 084 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМ.СТАНДАРТ." 2 085 000,00
UAH з ПДВ
2 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:07
цінова1500.PDF
13 лютого 2020 14:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:14
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:14
протокол.pdf
13 лютого 2020 14:14
довіреність.pdf
13 лютого 2020 14:14
банківська ліцензія.PDF
13 лютого 2020 14:14
Банківська гарантія.PDF
13 лютого 2020 14:14
квалификация.rar
13 лютого 2020 14:14
технічні.rar

Публічні документи

19 лютого 2020 19:17
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:17
6Довідка ДФС.pdf
19 лютого 2020 19:17
5Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:10
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:09
Переговори.rar
13 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:58
Банківська гарантія.rar
13 лютого 2020 11:58
Технічна частина.rar

Публічні документи

13 лютого 2020 14:29
проект договору.pdf
13 лютого 2020 12:47
Статут.pdf
13 лютого 2020 12:47
протокол випробувань.pdf
13 лютого 2020 12:47
Згода на перевірку.pdf
13 лютого 2020 12:47
Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 12:47
Детальний опис товару.pdf
13 лютого 2020 12:47
ГЛ постачання.pdf
13 лютого 2020 12:47
ГЛ захист довкілля.pdf
13 лютого 2020 12:47
Банк повноваження.rar
13 лютого 2020 12:47
Аналогічний договір (2).pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 14:03
накладные.pdf
13 лютого 2020 14:03
згода.PDF
13 лютого 2020 14:03
довидки.PDF
13 лютого 2020 14:03
гарантия.PDF
13 лютого 2020 14:03
відповідність.pdf
13 лютого 2020 14:03
аналогдоговор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРНАДО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ТОВ "ПРОМ.СТАНДАРТ."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРНАДО"
#21582561
Відхилено 1 649 960,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 13:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
Переможець 1 649 970,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 12:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРНАДО" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

17 лютого 2020 13:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
1 649 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 14:41
Договір №137-20 від 04.03.2020 ТОВ ВО Харків КЛП.pdf укладений
04 березня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 22:09
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:42
ДУ №2-21 до дог. №137-20 (1).tiff зміни до договору
18 січня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:52
Дод.угода до договору №137-20 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VІІІ.
Номер договору про закупівлю: 137-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 20.12.2015р.
Номер договору про закупівлю: 137-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 978 864,02
UAH (в тому числі ПДВ 329 810,67 UAH)