Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ФАРБА ПФ-115 (В АСОРТИМЕНТІ), ФАРБА ВОДОІМУЛЬСІЙНА ДЛЯ ЗОВНІШНІХ ТА НАРУЖНИХ РОБІТ»
Очікувана вартість
104 587,00 UAH
UA-2020-02-05-000633-c ● c7b66e07e13d4de3a78315399f30d45a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Азовжитлокомплекс |
Код ЄДРПОУ: | 32320788 |
Місцезнаходження: | 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82 |
Контактна особа: |
Проценко Ірина Валеріївна +380629574180 complexx323208@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 14:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 14:01 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 104 587,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 523,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 шт
«ФАРБА ПФ-115 (В АСОРТИМЕНТІ), ФАРБА ВОДОІМУЛЬСІЙНА ДЛЯ ЗОВНІШНІХ ТА НАРУЖНИХ РОБІТ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87529, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Воїнів-Визволителів,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за рахунок власних коштів підприємства | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 10:10 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 3 Форма Цінова пропозиція.doc | |
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників (3).docx | |
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 1Технічне завдання.docx | |
05 лютого 2020 13:57 |
Оголошення new.docx |
07 лютого 2020 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2020 10:10 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 3 Форма Цінова пропозиція.doc
|
|||
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників (3).docx
|
|||
05 лютого 2020 13:57 |
Додаток 1Технічне завдання.docx
|
|||
05 лютого 2020 13:57 |
Оголошення new.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Выполнение своих обязательств
Дата подання: 05 лютого 2020 14:12
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:07
А вы не хотите, сначала, закрыть Договор №26/19 от 11.03.2019 на сумму 209196 грн
Відповідь: Доброго дня!
Договор №26/19 від 11.03.2019 р. був дійсний до 31.12.2019 р.
Нажаль подовження дії Договору на 2020 рік не було передбачено умовами Договору, тому оголошено нову закупівлю згідно потреб підприємства в даному виді товарів на 2020 рік.
Договор №26/19 від 11.03.2019 р. був дійсний до 31.12.2019 р.
Нажаль подовження дії Договору на 2020 рік не було передбачено умовами Договору, тому оголошено нову закупівлю згідно потреб підприємства в даному виді товарів на 2020 рік.
Вопросы
Дата подання: 06 лютого 2020 09:52
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:20
Добрый день! Дайте пожалуйста ответ на следующие вопросы: 1. Источник финансирования (средства собственные или бюджет)?; 2. Рассматриваете ли Вы аналоги?; 3. Какое количество партий Вы планируете в течении года?; 4. Нужна ли разгрузка товара?
Відповідь: Доброго дня!
1. Власні кошти підприємства
2. Розглядаємо, але вони повинні повністю відповідати завленим технічним характеристикам вказаним у Додатку №1 Технічному завданні
3. Орієнтовна кількість партій: 4-5 протягом року
4. Ні, розвантаження не потрібне.
1. Власні кошти підприємства
2. Розглядаємо, але вони повинні повністю відповідати завленим технічним характеристикам вказаним у Додатку №1 Технічному завданні
3. Орієнтовна кількість партій: 4-5 протягом року
4. Ні, розвантаження не потрібне.
Проект договору
Дата подання: 07 лютого 2020 09:12
Дата відповіді: 07 лютого 2020 10:18
Доброго дня!
П. 4. 1.1.проекту договору передбачена вимога щодо надання податкової накладної.
В день поставки товару, у відповідності до умов договору, Постачальник має надати податкову накладну разом з іншими товаро-супровідними документами.
У відповідності до п. 201.1. Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
Керуючись зазначеним, податкова накладна до поставки товару не може бути складена та сформована у відповідності до порядку оформлення та реєстрації податкових накладних згідно вимог Податкового кодексу України.
Відповідно, податкова накладна в будь-якому випадку не може бути надана при поставці товару.
Виходячи із вище викладеного, надання податкової накладної при поставці товару є неможливим, так як податкова накладна оформлюється після першої події в строки визначені ст.201 ПК України. Відповідно до наведеного, прошу внести зміни у проект договору та виключити вимогу ( п. 4.1.1. договору) щодо надання податкової накладної при поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У Додатку 4 "Проект договора" оновлено п.4, п 11
У Додатку 4 "Проект договора" оновлено п.4, п 11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КОНТАКТ" |
68 057,30
UAH
|
56 808,26
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
65 722,00
UAH
|
62 449,10
UAH
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
66 062,10
UAH
|
62 770,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КОНТАКТ" #24248561 |
Переможець |
56 808,26
UAH
|
17 лютого 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 13:22
|
Додаткова угода.docx | зміни до договору |
02 вересня 2020 12:51
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
02 вересня 2020 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 14:25
|
Додаткова угода.docx | зміни до договору |
25 серпня 2020 14:21
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
25 серпня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 09:34
|
ДОГОВОР.docx | укладений |
26 лютого 2020 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |