Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба флюоресцентна
Очікувана вартість
8 232,00 UAH
UA-2020-02-05-000157-c feef1d2e150b403ca00025caf45caabb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:55
Очікувана вартість: 8 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Фарба флюоресцентна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 10:08
ТД_Фарба_флюоресцентна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 07 лютого 2020 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.
По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.
По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.
по четвертому питанню:
З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ в Тендерній документації передбачено, що Учасників не платники ПДВ при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 8 032,20
UAH з ПДВ
8 032,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬФА" 8 212,80
UAH з ПДВ
8 212,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА 8 232,00
UAH з ПДВ
8 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:31
Dovidka_20034609920310660745.pdf
28 лютого 2020 15:31
Довідка ДПС.pdf
24 лютого 2020 12:48
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:47
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:10
E43A~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
C78C~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
A403~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 15:10
Тендерна пр.pdf
21 лютого 2020 15:10
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 15:10
Оригінал Статуту.pdf
21 лютого 2020 15:10
Оригінал витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:10
Лист роз'яснення.pdf
21 лютого 2020 15:10
Лист про код доступу.pdf
21 лютого 2020 15:10
Лист єдиний податок.pdf
21 лютого 2020 15:10
Копія Статуту.pdf
21 лютого 2020 15:10
Копія витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:10
Довідка стаття 17.pdf
21 лютого 2020 15:10
довідка повноваження.pdf
21 лютого 2020 15:10
Довідка МТБ.pdf
21 лютого 2020 15:10
80C7~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
4535~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
17(1)~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
070220~2.PDF
21 лютого 2020 15:10
070220~1.PDF
21 лютого 2020 15:10
-C38B~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
-8B4C~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
-4D50~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
_E2B0~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
_773D~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
_463B~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
9B02~1.PDF
21 лютого 2020 15:09
()F4F3~1.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 15:56
Копія Статуту.pdf
21 лютого 2020 15:56
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:56
Довкілля.pdf
21 лютого 2020 15:56
Довідка ст 17.pdf
21 лютого 2020 15:56
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 10:46
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ПП "АЛЬФА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Переможець 8 032,20
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
8 032,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:13
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:50
33-узшк.pdf укладений
13 березня 2020 12:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 032,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 338,70 UAH)