Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус
Очікувана вартість
1 155 000,00 UAH
UA-2020-02-04-003237-a 63e70a66ab1647c0acde9b85dfaca084
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фахівці публічних закупівель

380322377779 e.tender.let@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Фахівці публічних закупівель
380322377779
e.tender.let@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:00
Очікувана вартість: 1 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тролейбусна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія - решта 70% щомісячно частинами протягом 90 банківських днів від дня отримання за місцем поставки товару Замовником, вказаного у п.5.2. даного Договору, отримання накладної, підписання Сторонами акту прийому-передачі. Оплата проводиться Замовником на підставі рахунку Постачальника шляхом перерахування коштів на його банківський рахунок згідно п. XIV «Реквізитів сторін». Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення відповідних змін для усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 05 лютого 2020 17:01
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:32
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наступне: Технічними вимогами визначені у Додатку 4 щодо предмета закупівлі передбачені дискримінаційні параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Звертаємо вашу увагу, відповідно до зазначених вимог тендерної документації, тільки автобус ЕТАЛОН виробником, якого є ТОВ «Чернігівський автозавод» відповідає всім технічним вимогам встановленим в ТД, а це пряме порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" Тому просимо Вас проаналізувати ринок транспортних засобів та внести відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником проаналізовано Ваше запитання, Тендерну документацію буде доопрацьовано та внесено відповідні зміни (щодо зазначення максимально узагальнених технічних характеристик товару, які відповідають потребам Замовника) задля уникнення дискримінаційних умов. Крім того, зазначаємо, що зазначений Вами автобус не має ваги 12 тон.
Вартість предмету закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2020 13:20
Дата відповіді: 12 лютого 2020 08:05
Ознайомившись зі змінами до тендорної документації, а саме технічної специфікації (додаток №4), в якому вказана сума транспортного засобу 1 100 000,00 грн. з ПДВ. В оголошенні про закупівлю вказана сума 1 155 000,00 грн. Прошу внести ясність щодо суми закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за слушне зауваження. Відкоригували Тендерну документацію та привели у відповідність із оголошенням про закупівлю. Очікувана вартість закупівлі 1 155 000,00 грн. з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 1 153 800,00
UAH з ПДВ
1 153 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 1 154 800,00
UAH з ПДВ
1 154 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"
#37641745
Очікує рішення 1 153 800,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 11:21

Документи

17 березня 2020 15:59
Електронний підпис
17 березня 2020 15:54
протокол №61.PDF
27 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:01
Протокол №41.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 березня 2020 16:11
Коментар щодо відміни: згідно п.2.ч.1 ст31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг
Документи:
17 березня 2020 16:10
Протокол 61 відміна торгів ( Автобус ).docx