Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 44810000-1 (ДК 021-2015) Фарби (Для фарбування автомобілів (Емалі акрилові, грунтівка 2К акрилова, розріджувач, затверджувачі))
Очікувана вартість
310 936,00 UAH
UA-2020-02-04-002592-a 79e27bebfe404227aae0a9efc8979976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 15:25
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:56
Очікувана вартість: 310 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 109,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Код 44810000-1 (ДК 021-2015) Фарби (Для фарбування автомобілів (Емалі акрилові, грунтівка 2К акрилова, розріджувач, затверджувачі))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м.Київ, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 15:20
Тендерна документація фарби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник не посилався на торгові марки, бренди. Учасник може пропонувати будь якого бренду товар, який відповідає технічним та якісним характеристикам.
2) Підприємство жодним чином не обмежує участь ні технічно, ні документально.
3) Щодо оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
4)Щодо розгляду та порівняння цін всіх учасників з/без ПДВ: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 278 198,40
UAH з ПДВ
275 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СМП-ГРЕК 281 506,32
UAH з ПДВ
278 197,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 09:33
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:33
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:33
Супровідний лист.pdf
27 лютого 2020 09:33
Dovidka_20034609920310660745.pdf
27 лютого 2020 09:33
Довідка п. 3 ч. 1.pdf
27 лютого 2020 09:33
Довідка п. 2 ч. 1.pdf
27 лютого 2020 09:33
довідка ДФС.pdf
26 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
26 лютого 2020 18:18
Dovidka_20034609920310660745.pdf
26 лютого 2020 18:18
Довідка п. 3 ч. 1.pdf
26 лютого 2020 18:18
Довідка п. 2 ч. 1.pdf
26 лютого 2020 18:18
довідка ДФС.pdf
26 лютого 2020 18:18
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 18:18
Супровідний лист.pdf
19 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:11
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 12:11
Копія Статуту.pdf
19 лютого 2020 12:11
Згода згідно Додатку 6.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка щодо санкцій.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка ч.2.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка стаття 17.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка п. 6 ч. 1.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка п. 4 ч. 1.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка п. 3 ч. 1.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка п. 2 ч. 1.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка МТБ.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка працівники.pdf
19 лютого 2020 12:11
Документи якості.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка про продукцію.pdf
19 лютого 2020 12:11
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:58
Додаток 6.PDF
19 лютого 2020 12:58
Довідка до Додатку 4.PDF
19 лютого 2020 12:58
Додаток 3.rar
19 лютого 2020 12:58
Додаток 2.rar
19 лютого 2020 12:58
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ПП СМП-ГРЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Переможець 275 088,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
275 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 13:45
92доп2.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 13:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:31
92.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 10:58
дог фарби.pdf укладений
13 березня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 181 548,30
UAH (в тому числі ПДВ 30 258,05 UAH)