Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
euroroofing material
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 511 180,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 04 лютого 2020 14:08 |
Enquiries until: | 23 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 511 180 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
24 березня 2020 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 15:00 |
3490_ТД євроруберойд_нова редакція_24.03.2020.docx | |
24 березня 2020 15:00 |
Зміни до тендеру_3490_24.03.2020.doc | |
04 лютого 2020 14:05 |
3490_Додаток №9.docx |
24 березня 2020 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2020 15:00 |
3490_ТД євроруберойд_нова редакція_24.03.2020.docx
|
|||
24 березня 2020 15:00 |
Зміни до тендеру_3490_24.03.2020.doc
|
|||
04 лютого 2020 14:05 |
3490_Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо Вашу увагу на те, що оприлюднивши 26 серпня 2020 р. Протокол розгляду тендерних пропозицій з відповідним допуском учасників до аукціону (який планується відбутися 01 вересня 2020 р.), ви порушуєте процедуру проведення закупівлі, оскільки на сьогоднішній день встановлений в тендерній документації строк дії тендерних пропозицій учасників закінчився. Відповідно до Ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Чого не було зроблено. Отже, просимо неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оприлюднивши 26 серпня 2020 р. Протокол розгляду тендерних пропозицій з відповідним допуском учасників до аукціону (який планується відбутися 01 вересня 2020 р.), ви порушуєте процедуру проведення закупівлі, оскільки на сьогоднішній день встановлений в тендерній документації строк дії тендерних пропозицій учасників закінчився. Відповідно до Ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Чого не було зроблено. Отже, просимо неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 лютого 2020 20:23
Дата подання: 05 травня 2020 22:30
Дата подання: 05 травня 2020 18:56
Дата подання: 05 травня 2020 18:54
Дата подання: 05 травня 2020 18:03
Дата подання: 05 травня 2020 18:05
Дата подання: 28 серпня 2020 18:21
Дата подання: 05 травня 2020 23:24
Дата подання: 28 серпня 2020 16:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000014 ● 27bb8f6e9d8642a59df4f967dc8952ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-02-04-002085-a 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-27 15:36:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі євроруберойду (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-04-002085-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету після оприлюднення 02.04.2020 за 2 лотами протоколу розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-30 17:55:52
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 27.07.2020 15:36, розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі єврорубероїду та повідомляє наступне.
За процедурою закупівлі єврорубероїду UA-2020-02-04-002085-a рішення Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій та допуску до подальшого аукціону було оскаржено в АМКУ. Загальна кількість скарг — 6. Розгляд скарг відбувся 26.05.2020 року. За результатом розгляду скарг Замовника було, зокрема, зобов’язано скасувати свої окремі рішення.
На сьогоднішній день Замовником ще не ухвалювалися рішення на виконання рішення Колегії АМКУ. Звертаємо увагу, що редакція Закону України "Про публічні закупівлі", за якою було розпочато процедуру закупівлі, не містила вимог щодо строків виконання рішення АМКУ,
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 7 275 360,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 36 376,80 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 218000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 05 травня 2020 22:30
Дата подання: 05 травня 2020 18:54
Дата подання: 05 травня 2020 18:03
Дата подання: 28 серпня 2020 18:21
Дата подання: 05 травня 2020 23:24
Дата подання: 28 серпня 2020 16:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Епіцентр К" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Епіцентр К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 вересня 2020 09:30 |
Коментар щодо відміни: | Відмінено на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
24 вересня 2020 09:30
|
протокол-3490.pdf |