Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
38 287,00 UAH
UA-2020-02-04-001946-c 5260e9680e4d4e37928c9208d3114d68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена

+380972818502 ddshktd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ"
Код ЄДРПОУ: 36959851
Вебсайт: http://opera-ballet.com.ua/baletnaya-shkola
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Контактна особа: Елена
+380972818502
ddshktd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 38 287,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницького 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за наданий товар здійснюються впродовж 30 календарних днів з дати поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані товари здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 05 лютого 2020 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога була прописана в Додатку 1_технічні характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 004,00
UAH з ПДВ
38 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:21
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:21
Суханов Диплом.jpg
14 лютого 2020 09:08
InspironG3-3779_UkrDoC.pdf
14 лютого 2020 09:08
InspironG3-3779_UkrCoC.pdf
14 лютого 2020 09:08
Dell CЕС.pdf
14 лютого 2020 09:08
диплом ясинецький (1).pdf
14 лютого 2020 09:08
Храпко В.І._диплом ВО.jpg
14 лютого 2020 09:08
диплом ВО Ткачик А.О..jpg
14 лютого 2020 09:08
2.Балюк О.А._диплом ВО.jpg
14 лютого 2020 09:08
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 38 004,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:37

Документи

20 лютого 2020 15:37
rishennya_25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
38 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 15:37
rishennya_25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
04 березня 2020 13:22
Договір.pdf укладений
04 березня 2020 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 334,00 UAH)