Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2020-02-04-001744-a b98df0c8832241a69bf2b4a90105e676
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Євдощенко Олена Сергіївна

380577253296 kieconom@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459151
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 55
Контактна особа: Євдощенко Олена Сергіївна
380577253296
kieconom@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:19
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні, кількісні та якісні характеристики товару наведені у Додатку 1 до Проекту Договору про закупівлю (Додаток 4) Усього 5750 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5750 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул Чернишевська, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться з дати підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 12:54
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:17
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені Додатку 1 до Проекту Договору про закупівлю (Додаток 4) Позиції, де вказані торгові марки мають позначку «або аналог»
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Поняття бюджет закупівлі вживається у тому ж самому контексті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 46 185,96
UAH з ПДВ
45 135,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 46 861,80
UAH з ПДВ
45 448,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРСАЙТ" 46 301,76
UAH з ПДВ
45 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 48 000,36
UAH з ПДВ
48 000,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 17:43
Лист-відгук УПСЗН.PDF
12 лютого 2020 17:43
тех-хар.pdf
12 лютого 2020 17:43
специфікація.pdf
12 лютого 2020 17:43
проект договору.pdf
12 лютого 2020 17:43
країна походження.pdf
12 лютого 2020 17:43
довідка про учасника.pdf
12 лютого 2020 17:43
Статут_2019.pdf
12 лютого 2020 17:43
Протокол зборів.pdf
12 лютого 2020 17:43
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 12:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2020 12:38
Лист відгук 1.pdf
12 лютого 2020 12:38
Лист відгук 2.pdf
12 лютого 2020 12:38
папір3 001.jpg
12 лютого 2020 12:38
папір2 001.jpg
12 лютого 2020 12:38
папір1 001.jpg
12 лютого 2020 12:38
Реквизиты.doc
12 лютого 2020 12:38
Изображение1 004.jpg
12 лютого 2020 12:38
Изображение1 003.jpg
12 лютого 2020 12:38
Изображение1 002.jpg
12 лютого 2020 12:38
Витяг.rtf
12 лютого 2020 12:38
Приказ директор Скан.pdf
12 лютого 2020 12:38
SKMBT_C30015033115510.pdf
12 лютого 2020 12:38
SKMBT_C30015033115502.pdf
12 лютого 2020 12:38
SKMBT_C30015033115501.pdf
12 лютого 2020 12:38
SKMBT_C30015033115500.pdf
12 лютого 2020 12:38
Коровкина прописка.jpg
12 лютого 2020 12:38
Коровкина код.jpg
12 лютого 2020 12:38
Коровкина 2.jpg
12 лютого 2020 12:38
Коровкина 1.jpg

Публічні документи

12 лютого 2020 11:15
СТАТИСТИКА.pdf
12 лютого 2020 11:15
Специфікація.pdf
12 лютого 2020 11:15
Проект_договору.pdf
12 лютого 2020 11:15
Наказ.pdf
12 лютого 2020 11:15
Лист_про_сертиф.pdf
12 лютого 2020 11:15
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
12 лютого 2020 11:15
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ПП "ФОРСАЙТ"

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 45 135,96
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:53
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Переможець 45 448,26
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:35

Документи

17 лютого 2020 17:53
Протокол.pdf

Документи

19 лютого 2020 17:34
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
45 448,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 17:34
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
26 лютого 2020 17:21