Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2020-02-04-001744-a ● b98df0c8832241a69bf2b4a90105e676
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459151 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 55 |
Контактна особа: |
Євдощенко Олена Сергіївна 380577253296 kieconom@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 52 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Технічні, кількісні та якісні характеристики товару наведені у Додатку 1 до Проекту Договору про закупівлю (Додаток 4) Усього 5750 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5750 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул Чернишевська, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться з дати підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 12:54 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:17
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені Додатку 1 до Проекту Договору про закупівлю (Додаток 4) Позиції, де вказані торгові марки мають позначку «або аналог»
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Поняття бюджет закупівлі вживається у тому ж самому контексті.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Поняття бюджет закупівлі вживається у тому ж самому контексті.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
46 185,96
UAH з ПДВ
|
45 135,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
46 861,80
UAH з ПДВ
|
45 448,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФОРСАЙТ" |
46 301,76
UAH з ПДВ
|
45 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
48 000,36
UAH з ПДВ
|
48 000,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
45 135,96
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 17:53
|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
45 448,26
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор.pdf | укладений |
26 лютого 2020 17:21
|