Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятори та акумуляторні батареї
Очікувана вартість
3 498 000,00 UAH
UA-2020-02-04-000906-b c7b7d1cfdeb44d88b96917d218fc560e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 11:30
Очікувана вартість: 3 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


акумулятори та акумуляторні батареї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Акумуляторна батарея
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
10 комплект
Акумуляторна батарея
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:50
3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
11 березня 2020 17:50
Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc
04 лютого 2020 16:03
Додаток № 9.docx
11 березня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:50
3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
04 лютого 2020 16:03
3486 ТД акумулятори.docx
11 березня 2020 17:50
Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc
04 лютого 2020 16:03
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-000906-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САНТАНА ОЙЛ, Код ЄДРПОУ:38954478
Дата подання: 06 лютого 2020 17:19
Вимога про необхідність збільшення бюджету закупівлі
Детальний текст вимоги та додаток у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 17:50
Немає можливості збільшення бюджету закупівлі даної продукції

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 17:19
Вимога UA-2020-02-04-000906-b.pdf
06 лютого 2020 17:19
Висновок ЛНДІСЕ 25.06.19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-04-000906-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ САНТАНА ОЙЛ, Код ЄДРПОУ:38954478
Дата подання: 13 квітня 2020 15:41
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга з платіжним дорученням про оплату за її розгляд у вкладеному файлі, у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: скасування скарги скаржником
Дата: 16 квітня 2020 10:39
рішення від 16.04.2020 № 7269 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 17:32
рішення від 05.05.2020 № 8713.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 18:03

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 18:03
рішення від 05.05.2020 № 8713.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000018 ● ee0e45795c6342ccb52d321e1b0a418c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-04-000906-b 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-16 14:29:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі акумулятори та акумуляторні батареї (ДК 021:2015: 31430000-9 – «Електричні акумулятори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому роз'яснення на звернення ТОВ «Сантана Ойл» не оприлюднено в електронній системі закупівель у строк визначений частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), а саме протягом трьох робочих днів?
2. Яким чином учасником ТОВ «ВК «ЕНЕРГІЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, зокрема:
- пункту 1.6 розділу 1 – щодо надання корегованої цінової пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону згідно додатку №3 у письмовому вигляді (надати документальне підтвердження);
- пункту 7.1 розділу 7 – щодо надання документів, передбачених додатком №6 (надати документальні підтвердження);
- пунктом 7.5 розділу 7 – щодо надання забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю згідно умов, визначених розділом ІІ додатку 7 (надати документальні підтвердження)?
3. Як замовником дотримано вимоги частини першої статті 26 Закону та пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-20 16:38:36

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 16.01.2021 (14:29:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та повідомляє наступне.
1. Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 06.02.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 11.03.2020.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено відповідним чином на виконання вищезазначених вимог Закону. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2. Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку № 6 тендерної документації, у тому числі корегованої цінової пропозиції, шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020. Документальне підтвердження щодо надання вказаних документів надається. (Додаток № 1 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр та документи переможця 3486»).
Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 08.05.2020 надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 08.05.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-04-000906-b надано не пізніше дня укладання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 2 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3486»)
3. Згідно з умовами, зазначеними у договорі, ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу протягом п’яти банківських днів після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.
Повідомляємо про те, що письмової вимоги Постачальника щодо повернення забезпечення виконання договору, на адресу Замовнику не надавалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-000906-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону: Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3486 ТД акумулятори.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.

2021-02-05 16:45:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " 3 492 000,00
UAH з ПДВ
3 474 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" 3 496 680,00
UAH з ПДВ
3 479 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО" 3 498 000,00
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНТАНА ОЙЛ 3 498 000,00
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 12:21
Електронний підпис
18 березня 2020 12:21
Банківська гарантія.rar
18 березня 2020 12:21
12. Надання дозв. док.pdf
18 березня 2020 12:21
11. Пояснення до ТС.pdf
18 березня 2020 12:21
10. Дані на товар.pdf
18 березня 2020 12:21
9. Дов. не поход. з РФ.pdf
18 березня 2020 12:21
9. .Декларація 37.pdf
18 березня 2020 12:21
9. .Декларація 36.pdf
18 березня 2020 12:21
8. Дов. захист. довк..pdf
18 березня 2020 12:21
7. Проект договору.pdf
18 березня 2020 12:21
7. Лист-підтвердження.pdf
18 березня 2020 12:21
6. Дов. про аналог. дог..pdf
18 березня 2020 12:21
5. Довідка ст. 17 повна.pdf
18 березня 2020 12:21
5. Довідка ст. 17 за формою.pdf
18 березня 2020 12:21
5. Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 12:21
5. Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2020 12:21
4. Лист-згода з бланком.pdf
18 березня 2020 12:21
4. Лист-згода без бланку.pdf
18 березня 2020 12:21
3. Копія рішення №6.pdf
18 березня 2020 12:21
3. Копія протоколу №1.pdf
18 березня 2020 12:21
3. Копія наказу №1-к.pdf
18 березня 2020 12:21
3. Копія наказу 24-шт.pdf
18 березня 2020 12:21
3. Копія наказу 24-к.pdf
18 березня 2020 12:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:06
Лист згода.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
Довідка про бенефіціара.pdf
18 березня 2020 17:06
Протокол ТВ (ТН).pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
Лист згода.pdf
18 березня 2020 17:06
Протокол ТВ (ТН).pdf
18 березня 2020 17:06
Протокол ПВ (ТН).pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
ТУ У ТН.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
Протокол ПВ (ТН).pdf
18 березня 2020 17:06
ТУ У ТН Додатки.pdf
18 березня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
ТУ У ТН.pdf
18 березня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2020 17:06
ТУ У ТН Додатки.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
ТУ У (ТН) Зміни.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:06
Протокол ТОВ ТК Бенефіт.pdf
18 березня 2020 17:06
ТУ У (ТН) Зміни.pdf
18 березня 2020 17:06
Протокол №11 (правочини).pdf
18 березня 2020 17:06
Витяг ПДВ ТОВ ТК Бенефіт.pdf
18 березня 2020 17:06
ISO Владармет (оригінал).pdf

Публічні документи

17 березня 2020 15:45
Електронний підпис
17 березня 2020 15:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 березня 2020 15:44
пропозиція.pdf
17 березня 2020 15:44
квалефікація.rar
17 березня 2020 15:44
частина 3_техніка.rar
17 березня 2020 15:44
частина 2_техніка.rar
17 березня 2020 15:44
частина 1_техніка.rar

Публічні документи

18 березня 2020 15:41
Електронний підпис
18 березня 2020 15:40
000906 b Додаток 8 ТД.pdf
18 березня 2020 15:40
Рейтинг.zip
18 березня 2020 15:40
Лiцензiя.zip
18 березня 2020 15:40
Довiренiсть_Рижий.zip
18 березня 2020 15:40
Гарантия_1382.zip
18 березня 2020 15:40
ISO копія.PDF
18 березня 2020 15:40
ТУ ТН.PDF
18 березня 2020 15:40
ТУ ТН Зм.PDF
18 березня 2020 15:40
ТУ ТН Дод.PDF
18 березня 2020 15:40
ТН Додаток 4.pdf
18 березня 2020 15:40
ТН 48 ЗРАЗОК.pdf
18 березня 2020 15:40
ТН 32 ЗРАЗОК.pdf
18 березня 2020 15:40
Сертифікат відп. ТН.pdf
18 березня 2020 15:40
Серт. ISO оригінал.PDF
18 березня 2020 15:40
Св-во ПДВ.pdf
18 березня 2020 15:40
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
18 березня 2020 15:40
Протокол ТВ.PDF
18 березня 2020 15:40
Протокол ПВ.PDF
18 березня 2020 15:40
ПРОТОКОЛ 01 24.02.2020.pdf
18 березня 2020 15:40
Додаток 5 ст. 17.pdf
18 березня 2020 15:40
Додаток 10 лист згода.pdf
18 березня 2020 15:40
Довідка про досвід.pdf
18 березня 2020 15:40
8O072-Атестат.PDF
18 березня 2020 15:40
80072_sfera 28.02.2019.pdf
18 березня 2020 15:40
80072_sfera 15.09.2018.pdf
18 березня 2020 15:40
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
18 березня 2020 15:40
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
18 березня 2020 15:40
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО"

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" "
#41806286
Переможець 3 474 510,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" "
#41806286
3 474 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:27
ЦЗВ-07-01720-01.pdf укладений
07 травня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:20
ЦЗВ-07-01720-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 18:20
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 11:06
ЦЗВ-07-01720-01 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:47
ЦЗВ-07-01720-01.pdf укладений
08 травня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-01720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-01720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 143 754,08
UAH (в тому числі ПДВ 690 625,68 UAH)