Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 3 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 17:50 |
3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx | |
11 березня 2020 17:50 |
Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc | |
04 лютого 2020 16:03 |
Додаток № 9.docx |
11 березня 2020 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2020 17:50 |
3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
|
|||
11 березня 2020 17:50 |
Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc
|
|||
04 лютого 2020 16:03 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 13 квітня 2020 15:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000018 ● ee0e45795c6342ccb52d321e1b0a418c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-04-000906-b 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-16 14:29:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі акумулятори та акумуляторні батареї (ДК 021:2015: 31430000-9 – «Електричні акумулятори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому роз'яснення на звернення ТОВ «Сантана Ойл» не оприлюднено в електронній системі закупівель у строк визначений частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), а саме протягом трьох робочих днів?
2. Яким чином учасником ТОВ «ВК «ЕНЕРГІЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, зокрема:
- пункту 1.6 розділу 1 – щодо надання корегованої цінової пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону згідно додатку №3 у письмовому вигляді (надати документальне підтвердження);
- пункту 7.1 розділу 7 – щодо надання документів, передбачених додатком №6 (надати документальні підтвердження);
- пунктом 7.5 розділу 7 – щодо надання забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю згідно умов, визначених розділом ІІ додатку 7 (надати документальні підтвердження)?
3. Як замовником дотримано вимоги частини першої статті 26 Закону та пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-20 16:38:36
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 16.01.2021 (14:29:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та повідомляє наступне.
1. Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 06.02.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 11.03.2020.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено відповідним чином на виконання вищезазначених вимог Закону. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку № 6 тендерної документації, у тому числі корегованої цінової пропозиції, шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020. Документальне підтвердження щодо надання вказаних документів надається. (Додаток № 1 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр та документи переможця 3486»).
Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 08.05.2020 надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 08.05.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-04-000906-b надано не пізніше дня укладання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 2 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3486»)
3. Згідно з умовами, зазначеними у договорі, ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу протягом п’яти банківських днів після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.
Повідомляємо про те, що письмової вимоги Постачальника щодо повернення забезпечення виконання договору, на адресу Замовнику не надавалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-000906-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону: Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3486 ТД акумулятори.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
2021-02-05 16:45:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " |
3 492 000,00
UAH з ПДВ
|
3 474 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" |
3 496 680,00
UAH з ПДВ
|
3 479 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО" |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САНТАНА ОЙЛ |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " #41806286 |
Переможець |
3 474 510,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 11:27
|
ЦЗВ-07-01720-01.pdf | укладений |
07 травня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 18:20
|
ЦЗВ-07-01720-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 11:06
|
ЦЗВ-07-01720-01 (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2020 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 14:47
|
ЦЗВ-07-01720-01.pdf | укладений |
08 травня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-01720-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-01720-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |