Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05456839 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
Контактна особа: |
Дубовик Олена Михайлівна +380412223825 skkpo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 14:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 14:28 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється після реалізації товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 14:24 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000053 ● ca1de11241a740f3aab4faa3db16ac78
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2020
№ 32
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-02-04-000636-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-20 15:57:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хрести металеві» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-04-000636-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. на відповідність тендерній документації
Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-22 16:22:22
Пояснення
На запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Житомирській області від 20.05.2020 комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» надає пояснення.
Перелік формальних помилок визначений в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації по даному предмету закупівлі: «Пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме: орфографічні помилки та механічні описки; зазначення неправильної назви документа, який підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації.»
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Коломієць П.О. було встановлено, що даним учасником надано всі документи, які вимагались в умовах тендерної документації. Також встановлено, що даним учасником надано копію паспорта, яка складається з 1 по 11 сторінку. Оскільки Замовником в тендерній документації не заначено які сторінки паспорту повинні надати учасники, то подання тих сторінок, які містять певну інформацію, що дозволяє ідентифікувати особу визнано, як формальна (несуттєва) помилка, що пов’язана з оформленням пропозиції яка не впливає на її зміст.
Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем.
Протокол про встановлення формальних помилок додається.
22.05.2020
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-22 16:35:53
Пояснення з власної ініціативи
Додаємо Протокол засідання тендерного комітету КП "СККПО" ЖМР від 28.02.2020р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 5 розділу Х Перехідні та прикінцеві положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) (із змінами від 19.04.2020 року) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Оскільки процедура закупівлі № UA-2020-02-04-000636-b розпочата до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019, що набрав чинності 19.04.2020 то завершення вищевказаної процедури буде здійснюватись відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» без урахування змін до нього, які набрали чинності 19.04.2020. Відповідно до абзацу два частини вісім статті 7ˉ¹ Закону № № 922 комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) від 25.05.2020 року. 1. Держаудитслужбою за результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, тендерна документація не містить вимоги встановлені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922. З даним висновком не можна погодитись з наступних причин. Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Тому Замовником не порушено законодавство в цій частині. Також, моніторингом відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у пункті 2 розділу V тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту першого пункту другого розділу V тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Коломієць П.О. надано копії окремих сторінок паспорту уповноваженої особи вказаного учасника на підписання документів пропозиції та договору (копії 1-11 сторінок), а не документ в цілому (відсутні копії 12-16 сторінок). Проте, з даним висновком теж не можна погодитись, оскільки Замовником в тендерній документації не заначено які сторінки паспорту повинні надати учасники, а також не зазначено, що документ повинен бути поданий в цілому тому подання тих сторінок, які містять певну інформацію, що дозволяє ідентифікувати особу можна вважати поданням документу відповідно до умов тендерної документації. Моніторингом установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 13.03.2020 року № 13/03/20-1-П 5, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 6 тендерної документації), в частині відсутності в укладеному договорі умови щодо надання постачальником зразку товару, який буде зберігатися у Замовника до закінчення строку дії договору, яка передбачена підпунктом 5.3.2. пункту 5.3. розділу 5 «Права та обов’язки сторін» проєкту договору (Додаток № 6 тендерної документації) та змістом тендерної пропозиції учасника. Даний пункт внесений до договору відповідно до додаткової угоди № 1 від 13.03.2020р. Оскільки дана умова договору не є істотною в розумінні Закону №922 повідомлення про внесення змін до договору не опубліковувалось. Отже, на підставі вищевикладеного Замовником проведено процедуру відкритих торгів № UA-2020-02-04-000636-b відповідно до Закону № 922, в зв’язку з чим відсутні підстави для її відміни.
2020-05-29 16:46:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коломієць П.О. |
310 000,00
UAH
|
298 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП КЛИМЧУК ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ |
313 500,00
UAH
|
299 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШЕН СИСТЕМС ГРУП" |
330 000,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Брижахіна Алла Володимирівна |
342 000,00
UAH
|
305 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коломієць П.О. #2211303532 |
Переможець |
298 500,00
UAH
|
28 лютого 2020 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 11:13
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 16:27
|
Підписаний контракт | зміни до договору |
13 березня 2020 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни на одиницю товаруне більше ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 13/03/20-1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |