Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (системний блок для персонального комп’ютера, флеш-накопичувачі та жорсткий диск)
Очікувана вартість
71 810,00 UAH
UA-2020-02-04-000410-a 900d956e169f4f549b371ea02ae75bc2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена

+380972818502 ddshktd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ"
Код ЄДРПОУ: 36959851
Вебсайт: http://opera-ballet.com.ua/baletnaya-shkola
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Контактна особа: Елена
+380972818502
ddshktd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 71 810,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

05 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:28
Договір поставки_техніки з гарант.docx
04 лютого 2020 09:28
Оголошення.docx
04 лютого 2020 09:28
Додаток № 2 _ Акт приймання - передачі.docx
04 лютого 2020 09:28
Додаток №1_Специфікація до Договору.docx
05 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:28
Договір поставки_техніки з гарант.docx
04 лютого 2020 09:28
Оголошення.docx
04 лютого 2020 09:28
Додаток № 2 _ Акт приймання - передачі.docx
04 лютого 2020 09:28
Додаток №1_Специфікація до Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2020 22:40
Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, системний блок повинен бути тільки на базі процесора Intel core i5-940F, Box. Характеристики системного блоку повинні відповідати технічній характеристиці, заявленій на сайті. Поняття, товар як «еквівалент» чи «аналог», може розглядатися у відношенні до материнської плати - ASUS або MSI, з характеристиками, наданими у специфікації, а також жорсткий диск - Western Digital або аналог, з відповідними характеристиками у технічних умовах.

Аналог може бути предоставлений на жорсткий диск (зовнішній) для закупівлі жорсткого диску та флеш-накопичувачів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Системний блок для персонального комп’ютера
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 598,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 555,98 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2020 13:39
Закінчення: 13 лютого 2020 14:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
Системний блок для персонального компютера
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницкого 72а
Дата доставки: 24 лютого 2020  —  06 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за наданий товар здійснюються впродовж 30 календарних днів з дати поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані товари здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:06
Дата відповіді: 05 лютого 2020 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По першому питанню - ми не допускаємо інші торгові марки, тільки ті, що заявлені у тендерній документації. Процесор Intel core i5-9400F.
Друге- так, допускаємо до участі ФОП. Ціна в оголошенні є остаточною разом з ПДВ, окремо ПДВ не визначаємо і не розглядаємо. Замовник є бюджетною установою і не платником ПДВ.
Якщо субєкт підприємницької діяльності неплатиник ПДВ - то це його ціна без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 47 754,00
UAH з ПДВ
47 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 49 680,00
UAH з ПДВ
49 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:42
Авторизаційний лист (3).pdf
10 лютого 2020 13:42
Досвід 2000.rar
10 лютого 2020 13:42
Сервіс_центри.pdf
10 лютого 2020 13:42
Пропозиція.pdf
10 лютого 2020 13:42
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Рішення скасоване 47 754,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:07
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 47 754,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:00
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 49 680,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:42

Документи

20 лютого 2020 13:56
rishennya_24.pdf

Документи

11 березня 2020 13:59
rishennya_30.pdf

Документи

11 березня 2020 15:37
rishennya_31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
49 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 15:37
rishennya_31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dodatok_1.pdf укладений
13 березня 2020 15:47
dogovir.pdf укладений
13 березня 2020 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 280,00 UAH)