Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання теплової енергії в гарячій воді (Кошти Державного бюджету України)
Очікувана вартість
1 841 560,06 UAH
UA-2020-02-03-002215-b 36ff9497b8e04e498e2f950dc72bc80b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Олександрович

+380432524667 sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: http://court.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Сидоренко Олександр Олександрович
+380432524667
sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Наявність монопольного становища зазначених установ підтверджується наявністю їх у зведеному переліку суб’єктів природних монополій яких наведений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Наявність монопольного становища ТОВ «Вінницькі теплові мережі» підтверджується рішенням Виконавчого комітету Козятинської міської ради Вінницької області № 484 від 27.12.2018. Також, слід зазначити, що теплова енергія має постачатися по існуючим фізичним тепловим мережам, оскільки зміна учасника призведене до заміни теплових мереж, що у свою чергу потребуватиме витрачання значних бюджетних коштів, які не передбачені видатками Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області на 2020 рік. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України “Про публічні закупівлі”; - Закон України “Про природні монополії”; - Розпорядження Антимонопольного комітету від 28.11.2012р. № 874-р “Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій»; - зведений перелік суб'єктів природних монополій, який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua); - рішення Виконавчого комітету Козятинської міської ради Вінницької області № 484 від 27.12.2018. - протоколи переговорів з учасниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 18:15
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

03 лютого 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: постачання теплової енергії в гарячій воді для Вінницького міського суду Вінницької області, Вінницького районного суд Вінницької області та Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 360 991,16 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

785 Гкал
постачання теплової енергії в гарячій воді для Вінницького міського суду Вінницької області, Вінницького районного суд Вінницької області та Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця, вул. Вінниченка, 29; м. Вінниця, вул. Грушевського, 17; м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17
Дата доставки: 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго»
#33126849
Переможець 1 360 991,16
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 18:15

Документи

03 лютого 2020 18:15
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:14
IMG_20200203_0008.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 18:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго»
#33126849
1 360 991,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 18:15
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:14
IMG_20200203_0008.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 16:01
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:34
IMG_20210125_0003.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:51
IMG_20201221_0002.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:45
IMG_20201127_0007.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:42
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:34
IMG_20201026_0002.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:47
IMG_20200925_0005.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 13:15
IMG_20200520_0001.pdf зміни до договору
20 травня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:05
Untitled.FR12.pdf укладений
18 лютого 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, опалення 475,692611 Гкал. з тепловим навантаженням 0,551005 гкал/год
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни встановленого згідно із прегульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5868
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 845 055,16
UAH (в тому числі ПДВ 140 842,53 UAH)