Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-02-03-002181-b f5f11020e5664f9681ef0bbdb0235fe4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 17:36
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:36
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:44
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3125 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська,11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі підписаних сторонами видаткових накладних . Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного Казначейського рахунку. Розрахунок за наданий товар здійснюється в національній валюті України. Розрахунок за наданий товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця.Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:32
ТД_Папiр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 05 лютого 2020 16:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У додатку 4 до тендерної документації ( технічні вимоги) посилання на певну торгову марку або модель не міститься. При цьому, технічні вимоги зазначені у додатку 4 до тендерної документації є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.2) Відповідно підпункту 3 пункту 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію( у разі потреби –плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника .3) У п 5. Розділ І. «Загальні положення» зазначено : «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». До участі в закупівлі допускаються усі суб’єкти господарської діяльності всіх форм оподаткування. Розгляд комерційних пропозицій відбувається комісійно, детально вивчивши опис запропонованого товару та ціну.4) При розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ.
екологічність офісного паперу
Дата подання: 04 лютого 2020 14:35
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:13
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання відповідальний структурний підрозділ - відділ матеріально-технічного забезпечення Держмитслужби повідомляє, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають нашим потребам.
З метою дотримання вимог Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, Типової Інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17 січня 2018р. № 55, та Методичних рекомендацій щодо складання та оформлення документів, необхідно здійснити закупівлю товару з безумовним дотриманням зазначених технічних характеристик у зазначеній кількості.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-002181-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 лютого 2020 17:33
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-02-03-002181-b на закупівлю «Папір офісний А4» де Замовником виступає Державна митна служба України.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-02-03-002181-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість, %: 103 ± 1,5. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр до паперу і викласти його в наступній редакції - яскравість, %: не менше 97 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 17:16
Відхилено вимогу заявника (Протокол засідання тендерного комітету Держмитслужби від 10.02.2020 № 8

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-03-002181-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 лютого 2020 17:21
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 13.02.2020 № 41/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 17.02.2020 № 2972.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:55

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 17:21
Скарга 13.02.20.pdf
13 лютого 2020 17:21
Платіжне доручення.pdf
13 лютого 2020 17:21
Ballet Premier.pdf
13 лютого 2020 17:21
Berga Focus.pdf
13 лютого 2020 17:21
Brilliant Laser copy 80.pdf
13 лютого 2020 17:21
Xerox premier.pdf
13 лютого 2020 17:21
Ксерокс Exclusive.pdf

Документи Органу Оскарження

17 лютого 2020 18:55
Рішення від 17.02.2020 № 2972.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 214 125,00
UAH з ПДВ
204 562,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 218 250,00
UAH з ПДВ
209 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 213 937,50
UAH з ПДВ
209 437,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 17:27
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:26
Паспорт.pdf
18 лютого 2020 17:26
ОПИС Модельний статут.pdf
18 лютого 2020 17:26
ІПН.pdf
18 лютого 2020 17:26
згода з договором.pdf
18 лютого 2020 17:26
ЕКО613_Проект договору.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 17:23
Електронний підпис
17 березня 2020 17:21
лист.PDF
02 березня 2020 15:33
Електронний підпис
02 березня 2020 15:32
Довідки.PDF
18 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:32
Документи пропозиції.PDF

Публічні документи

19 березня 2020 17:53
Відмова.pdf
19 березня 2020 17:53
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:45
Статутні документи.7z
18 лютого 2020 15:45
Сертифікат IQ Economy +.pdf
18 лютого 2020 15:45
Лист- згода на ТВ.pdf
18 лютого 2020 15:45
Лист -договір - згода.pdf
18 лютого 2020 15:45
Комерційна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 15:45
Додаток 4 - ТВ.pdf
18 лютого 2020 15:45
Додаток 2.2 - ст.17.pdf
18 лютого 2020 15:45
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Рішення скасоване 204 562,50
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:59
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 204 562,50
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 13:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
#32931083
Рішення скасоване 209 250,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
#32931083
Відхилено 209 250,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:47
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Рішення скасоване 209 437,50
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:43
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 209 437,50
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:46

Документи

28 лютого 2020 13:24
Електронний підпис

Документи

19 березня 2020 12:47
Електронний підпис
19 березня 2020 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 15:46
Електронний підпис
20 березня 2020 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
20 березня 2020 15:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі