Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
1 030 700,00 UAH
UA-2020-02-03-001340-c 41bceb43bed34e78bf62f2db7700fbab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисак Микола Іванович

+380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Мисак Микола Іванович
+380937342468
CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 030 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 307,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
39000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12000 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5800 кг
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг
Зелена цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Помідор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
70 кг
Салата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:10
ТД овочі,фрукти.doc
03 лютого 2020 17:10
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
03 лютого 2020 17:10
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc
03 лютого 2020 17:10
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc
03 лютого 2020 17:10
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc
03 лютого 2020 17:10
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 03 лютого 2020 17:36
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:34
Чи повинен учасник надавати у складі пропозиції якісні документи на товар ? і якщо так, то які саме ?
Відповідь: Усі документи повинні бути якісними! Якщо мається на увазі сертифікат якості або інший документ, що підтверджує якість, безпеку та походження товару, то згідно вимог тендерної документації Учасник у своїй пропозиції повинен надати лише Лист гарантію, про те, що такі документи будуть наданні при доставці товару.
02
Дата подання: 03 лютого 2020 17:41
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:35
Згідно вимог документації ви плануєте закупити 14 різних видів овочів і фруктів, а саме : Капуста, Картопля, Цибуля, Морква, Буряк, столовий, Яблука, Лимони, Зелена цибуля, Помідор свіжий, Огірок свіжий, Апельсин, Салата, Банан, Горох. А також вимагаєте надати 1 аналогічний договір у складі пропозиції. Тобто цей договір повинен бути на постачання конкретно саме таких 14 різних видів овочів і фруктів ? Але майте на увазі, що практика розгляду скарг в АМКУ свідчить про те, що достатньо, щоб лише хоч один вид товару був аналогічним. Тобто у випадку відхилення пропозиції учасника, таке незаконне рішення Замовника може бути оскаржене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати не менше 1-го аналогічного договору та підтверджуючі документи про його виконання (Додаток 2 ТД). Предметом аналогічного договору згідно закупівлі має бути «Овочі та фрукти, що за кодом ДК 021:2015 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» , що означає те, що Ви дійсно маєте досвід поставки як і овочів так і фруктів, але не обов’язково, щоб договір містив саме такий перелік овочів та фруктів які закупляються нами, достатньо є хоча б однієї позиції овочів та однієї позиції фруктів.
щодо поставки
Дата подання: 04 лютого 2020 16:54
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:11
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня! Всі умови доставки товару прописані в додатку 3 до ТД, читайте уважніше! Поставка Товару здійснюється раз на тиждень (4 рази в місяць, щомісячно протягом навчального року) в навчальні заклади Сокальського району Львівської області на підставі письмової заявки Покупця будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою), назви та адреси закладів подані в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 781 800,00
UAH з ПДВ
504 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 872 967,80
UAH з ПДВ
504 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2020 18:11
технічні овочі.pdf
09 лютого 2020 18:11
цінова овочі.pdf
09 лютого 2020 18:11
ст.17.pdf
09 лютого 2020 18:11
санст.pdf
09 лютого 2020 18:11
ПДВ.pdf
09 лютого 2020 18:11
паспорт та інд.код.pdf
09 лютого 2020 18:11
нак.2905.jpg
09 лютого 2020 18:11
нак.1901.pdf
09 лютого 2020 18:11
нак.1601.jpg
09 лютого 2020 18:11
нак.3.jpg
09 лютого 2020 18:11
захист довкілля.pdf
09 лютого 2020 18:11
док.pdf
09 лютого 2020 18:11
дог.2905-4.PDF
09 лютого 2020 18:11
дов.овочі та фрукти.jpg
09 лютого 2020 18:11
гарантія договір.jpg
09 лютого 2020 18:11
03-12-3.PDF
09 лютого 2020 18:11
03-3-1901.PDF
09 лютого 2020 18:11
03-3-1601-15.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:06
Довідка ДПІ.pdf
24 лютого 2020 14:24
Довідка МВС Наум 19.02.2020.pdf
17 лютого 2020 20:36
Електронний підпис
17 лютого 2020 20:35
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 20:35
Мед книжка водія 2020.pdf
17 лютого 2020 20:35
Лист про довк_лля.pdf
17 лютого 2020 20:35
Лист гарант_я по ст 17.pdf
17 лютого 2020 20:35
Довідка про учасника.pdf
17 лютого 2020 20:35
Дов_дка про учасника.pdf
17 лютого 2020 20:35
Дов_дка про ПДВ.pdf
17 лютого 2020 20:35
51 Дов_дка про п_дпис.pdf
17 лютого 2020 20:35
50 Лист про ГМО.pdf
17 лютого 2020 20:35
47 Посв_дчення вод_я.pdf
17 лютого 2020 20:35
46 Експ дозв_л Собенко.pdf
17 лютого 2020 20:35
40 Дов_дка з банку.PDF
17 лютого 2020 20:35
40 Дов_дка з банку 4.PDF
17 лютого 2020 20:35
40 Дов_дка з банку 3.PDF
17 лютого 2020 20:35
40 Дов_дка з банку 2.PDF
17 лютого 2020 20:35
39 Акт обстеження.pdf
17 лютого 2020 20:35
36 Лист про печатку.pdf
17 лютого 2020 20:35
31 Добросов_сн_сть.pdf
17 лютого 2020 20:35
30 Дов_дка по ст 17 ч 1 _ 2.pdf
17 лютого 2020 20:35
29 Лист про санкц__.pdf
17 лютого 2020 20:35
27 Щодо висновк_в СЕС.pdf
17 лютого 2020 20:35
26 Щодо санпаспорту.pdf
17 лютого 2020 20:35
24 Догов_р утил_зац__.pdf
17 лютого 2020 20:35
19_2 Дов_дка дез_нфекц__ 2.pdf
17 лютого 2020 20:35
17 Техпаспорт.pdf
17 лютого 2020 20:35
16 Догов_р оренди АВТО.pdf
17 лютого 2020 20:35
15 Дов_дка про мат базу.pdf
17 лютого 2020 20:35
14 Обробка даних.pdf
17 лютого 2020 20:35
12 Аналог_чн_ договори.pdf
17 лютого 2020 20:35
11 В_дгуки.pdf
17 лютого 2020 20:35
11 В_дгук Собенко 25.10.2019.PDF
17 лютого 2020 20:35
11 В_дгук Собенко 17.09.2019.PDF
17 лютого 2020 20:35
06 Виписка _ДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 20:35
04 Захист довк_лля.pdf
17 лютого 2020 20:35
02 Паспорт.pdf
17 лютого 2020 20:35
02 Паспорт ориг_нал.pdf
17 лютого 2020 20:35
02 _Д код.pdf
17 лютого 2020 20:35
02 _Д код ориг_нал.PDF
17 лютого 2020 20:35
01 Витяг _ДРПОУ 23.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Рішення скасоване 504 119,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 12:12
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Відхилено 504 119,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 12:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Переможець 504 120,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:59

Документи

21 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:12
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
504 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:09
Файл (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:20
File (1).PDF зміни до договору
26 серпня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 16:08
File (1) (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 16:05
File (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 09:45
File (1).PDF зміни до договору
06 березня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:40
File.PDF укладений
04 березня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару та відповідно зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 03-12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковау года
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 03-12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення олбсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 620,52
UAH (в тому числі ПДВ 38 436,75 UAH)