Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій та дітей учасників АТО
Очікувана вартість
3 062 700,00 UAH
UA-2020-02-03-001250-c 563f54c5d57e4338abe9ec63c6dd2b3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубович Світлана Володимирівна

0575961987 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харківська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Голубович Світлана Володимирівна
0575961987
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників
- UA-2019-12-21-001074-c-Торги не відбулися (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій)
- UA-2020-01-09-000922-c-Торги не відбулися (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій)
Відповідно до cт. 35, п 4 -якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації прийнято рішення про застосування "переговорної" процедури закупівлі послуг за предметом: ДК021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій та дітей учасників АТО)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 16:53
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій та дітей учасників АТО
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій та дітей учасників АТО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, БОРОВА, Заклади відділу освіти Борівської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:40
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Малятко" Борівської районної ради
#36796837
Переможець 3 062 700,00
UAH
03 лютого 2020 16:53

Документи

03 лютого 2020 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Малятко" Борівської районної ради
#36796837
3 062 700,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2020 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:27
Додаткова 10.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:04
додаткова 9.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:31
додаткова 8.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 08:36
Специфікація до додатку 1.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 15:39
додаткова 7.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:10
дод.угода 6.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:19
дод.угода 5.pdf зміни до договору
29 липня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:04
доп.угода 4 .pdf зміни до договору
28 липня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:58
Додаток 2 КП Малятко.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:56
додаток1 КП Малятко.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:56
Додаткова угода _3 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 14:23
протокол 32.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 14:23
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 13:45
Дод.уг 2 до дог. №16.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 13:45
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:47
Дод.уг 1 до дог. №16.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 14:47
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:37
Договір №16.pdf укладений
19 лютого 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі обідів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: ціна цього договору Договору становить: 1705625 грн (один мільон сімсот п'ять тисяч шістсот двадцять п'ять грн., 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника у специфікації
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягів фінансування видатків Замовника сторони домовились зменшити кількість закупівлі обідів.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 (специфікація) до додаткової угоди 7
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягів фінансування видатків Замовника та керуючись п.11.4 Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі обідів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кількості закупівлі обідів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.3.1 та Специфікацію у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 585 850,00
UAH