Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліфтові канати
Очікувана вартість
252 828,00 UAH
UA-2020-02-03-001106-b c31cf9ebd12f43e9bea2ae33de40e88c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безносюк Анатолій Володимирович

380969209081 lift.city.vin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке міське комунальне підприємство "Вінницяміськліфт"
Код ЄДРПОУ: 36150849
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Чорновола,14
Контактна особа: Безносюк Анатолій Володимирович
380969209081
lift.city.vin@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:54
Очікувана вартість: 252 828,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 528,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 метри
Ліфтові канати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Чорновола 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 10:50
ДОГОВІР канати.docx
03 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:03
Оголошення Ліфтові канати 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До проекту договору
Дата подання: 05 лютого 2020 15:45
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:49
Просим рассмотреть внесения изменений в проект довора В редакції Покупця В редакції Постачальника 2.4. В разі виявлення неякісного товару, який не відповідає ГОСТу, Покупець в односторонньому порядку може розірвати Договір, а Постачальник має оплатити витрати за проведення перевірки. 2.4. У разі виявлення невідповідності Товару вимогам Договору виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, а подальше приймання Товару призупиняється, та складається Акт про виявлені розбіжності (далі двосторонній дефектний акт) відповідно до вимог Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо – технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та якістю, затверджених Постановами Держ.арбітражу СРСР від 15.06.1965р. № П-6 і від 25.04.1966р. № П-7, зі змінами та доповненнями. На підставі двостороннього дефектного акту Сторони вирішують питання про допоставку Товару, заміну неякісного Товару. 5.3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника або іншим способом за рахунок Постачальника за адресою відповідно до п. 5.2 Договору протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки, яка направляється Покупцем по факсу або електронній пошті та розрахунку за замовлений Товар. 5.3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника або іншим способом за рахунок Постачальника за адресою відповідно до п. 5.2 Договору протягом 5 календарних днів з дати узгодження Постачальником письмової заявки Покупця , яка направляється Покупцем по факсу або електронній пошті та розрахунку за замовлений Товар. 6.3.3. Забезпечити поставку Товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання по факсу або по телефону заявки від уповноваженої особи Покупця та розрахунку за товар Покупцем. 6.3.3. Забезпечити поставку Товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня узгодження Постачальником письмової заявки Покупця та розрахунку за товар Покупцем. 6.2.5. Відмовитись від прийняття Товару неналежної якості, якщо Постачальник не в змозі усунути недоліки, вказані в Акті виявлених недоліків (недостачі) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів або в інший строк погоджений Сторонами, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника. 6.2.5. Відмовитись від прийняття Товару неналежної якості, якщо Постачальник не в змозі усунути недоліки, вказані в двостороннього дефектного акту протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів або в інший строк погоджений Сторонами, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі, визначеному відповідно до п. 7.3.1 цього Договору, а у разі здійснення попередньої оплати Постачальник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає Покупцю кошти з урахуванням індексу інфляції. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі, визначеному відповідно до п. 7.3.1 цього Договору, а у разі здійснення попередньої оплати Постачальник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає Покупцю кошти. 7.3.2. За порушення умов зобов’язання щодо якості товарів Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів та оплачує вартість збитків що виникли в результаті використання неякісного товару. Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2.4. змінено на Ваш запит, 7.3.2 - видалено з договору. Всі інші пункти залишаються без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМСЕРВІС І К" 248 160,00
UAH з ПДВ
204 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 252 240,00
UAH з ПДВ
204 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Торговая Компания "МЕТИЗ" 225 960,00
UAH з ПДВ
208 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 12:55
Договірна ціна.pdf
14 лютого 2020 12:47
Пропозиція победителя.pdf
13 лютого 2020 09:21
Технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 09:21
ст17.pdf
13 лютого 2020 09:21
специфікація Додаток3.pdf
13 лютого 2020 09:21
серт перевод 10.5.pdf
13 лютого 2020 09:21
серт перевод 7.8.pdf
13 лютого 2020 09:21
серт 10.5.pdf
13 лютого 2020 09:21
серт 7.8.pdf
13 лютого 2020 09:21
Пртокол 2019.pdf
13 лютого 2020 09:21
Протокол 3.pdf
13 лютого 2020 09:21
протокол 1,3.pdf
13 лютого 2020 09:21
Пропозиція.pdf
13 лютого 2020 09:21
Порівняльна 10.5.pdf
13 лютого 2020 09:21
Порівняльна 7.8.pdf
13 лютого 2020 09:21
Персональні дані.pdf
13 лютого 2020 09:21
опис 2019 !.docx
13 лютого 2020 09:21
Наказ про призначення.jpg
13 лютого 2020 09:21
Згода з договором.pdf
13 лютого 2020 09:21
ЕДРПОУ 2019.pdf
13 лютого 2020 09:21
Довкілля.pdf
13 лютого 2020 09:21
Гарантійний лист.pdf
13 лютого 2020 09:21
Витяг.pdf
13 лютого 2020 09:21
аналог договір.pdf
13 лютого 2020 09:21
Document_USR_1006329319.rtf

Публічні документи

11 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:06
Серт-ты качества 807.pdf
10 лютого 2020 13:06
Cвидетельство НДС.pdf
10 лютого 2020 13:06
Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 13:06
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 13:06
Статут ст.15-27 копія.pdf
10 лютого 2020 13:06
Статут ст.1-14 копія.pdf
10 лютого 2020 13:06
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 13:06
Опись УСТАВ на 18.05.16.pdf
10 лютого 2020 13:06
Лист згода Дромашко.pdf
10 лютого 2020 13:06
ЛИСТ ЗГОДА БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
10 лютого 2020 13:06
Довіреність Дромашко.pdf
10 лютого 2020 13:06
Довіреність Бреслов 10.pdf
10 лютого 2020 13:06
Довідка ОПП.pdf
10 лютого 2020 13:06
Довідка довкілля.pdf
10 лютого 2020 13:06
Відомість з ЄДР 2.pdf
10 лютого 2020 13:06
Відомість з ЄДР 1.pdf
10 лютого 2020 13:06
Витяг ППД.pdf
10 лютого 2020 13:06
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 16:48
Витяг 6.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Витяг 5.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Витяг 4.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Витяг 3.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Витяг 2.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Витяг 1.jpeg
12 лютого 2020 16:48
Вытяг ПДВ.pdf
12 лютого 2020 16:48
приказ о назначении.jpg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 7.8 3.jpeg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 7.8 2.jpeg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 7,8 1.jpeg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 10,5 (3).jpeg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 10,5 (1).jpeg
12 лютого 2020 16:30
Сертификат 10,5 (2).jpeg
12 лютого 2020 16:30
Додаток 5(2).jpeg
12 лютого 2020 16:30
Додаток 5(1).jpeg
12 лютого 2020 16:30
Додаток 4.jpeg
12 лютого 2020 16:30
Довідка корупц.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕМСЕРВІС І К"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Общество с ограниченной ответственностью "Торговая Компания "МЕТИЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЕМСЕРВІС І К"
#36044849
Переможець 204 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 10:04

Документи

21 лютого 2020 10:04
переможець канати.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМСЕРВІС І К"
#36044849
204 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 10:04
переможець канати.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір Канат Тур.pdf укладений
27 лютого 2020 13:49