Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
138 376,00 UAH
UA-2020-02-03-000801-b ● 81b2372c45fc4ee885465c16e5c55a83
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 37898491 |
Вебсайт: | http://vinmedcentr.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68 |
Контактна особа: |
Кужільна Ольга Володимирівна 380636481098 cmdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 138 376,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 383,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
327759 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 12:38 |
Оголошення на канцтовари2020-нове.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:19
Дата відповіді: 04 лютого 2020 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Які торгові марки або моделі Ви бачите в нашій тендерній документації?
Участь в допороговій закупівлі можуть брати як фізичні особи так і юридичні.
Так, цінова пропозиція включає в себе усі податками і збори, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Очікувана вартість закупівлі-це вартість на яку може планувати свої витрати Замовник.
Участь в допороговій закупівлі можуть брати як фізичні особи так і юридичні.
Так, цінова пропозиція включає в себе усі податками і збори, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Очікувана вартість закупівлі-це вартість на яку може планувати свої витрати Замовник.
кількість поставок
Дата подання: 05 лютого 2020 11:43
Дата відповіді: 05 лютого 2020 12:00
Доброго дня! Яка кількість поставок продукції планується? З якою регулярністю?
Відповідь: Добрий день! Замовлення товару буде здійснюватися по потребі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
106 999,26
UAH з ПДВ
|
103 841,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СКРЄПКА |
122 678,58
UAH з ПДВ
|
103 841,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
114 184,86
UAH з ПДВ
|
104 929,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" |
120 975,00
UAH з ПДВ
|
105 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Відхилено |
103 841,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 09:32
|
ТОВ СКРЄПКА #37489783 |
Переможець |
103 841,89
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 12:37
|
договір-канц-товари-Скрєпка.pdf | укладений |
19 лютого 2020 12:37
|