Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Очікувана вартість
456 300,00 UAH
UA-2020-02-03-000644-b fd7544bc8bcf4095b52609973100487f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малахатка Анатолій Миколайович

380614146216 mtrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малотокмачанська сільська рада Оріхівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352090
Місцезнаходження: 70550, Україна , Запорізька обл., село Мала Токмачка, вул.Миру,297
Контактна особа: Малахатка Анатолій Миколайович
380614146216
mtrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель:
1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів») (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-12-20-001760-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: код за ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів») (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2020-01-08-000557-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 12:10
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25350 Одиниця
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:58
ПП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Алуєва Лідія Іванівна
#1971608183
Переможець 456 300,00
UAH
03 лютого 2020 12:10

Документи

03 лютого 2020 12:09
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:09
ПП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 12:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Алуєва Лідія Іванівна
#1971608183
456 300,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2020 12:09
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:09
ПП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:30
003.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 15:29
002.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 16:32
003.jpg зміни до договору
12 жовтня 2020 16:30
004.jpg зміни до договору
12 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:38
Договір 30 від 14.02.2020.pdf укладений
14 лютого 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зменшенням кількості наданих послуг, сторони погодили внести зміни до Договору № 30 від 14.02.2020 року. 1. П.1.3. Договору викласти в наступній редакції: "Кількість послуг: 14250 одиниць (згідно Специфікації, додаток № 1 до Договору). 2. П.3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 256500,00 грн. (двісті п'ятдесят шість тисяч п'ятсот гривень 00 копійок)". 3. Специфікацію до Договору (Додаток № 1) викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 232 200,00
UAH