Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Power Bank
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-03-000508-a 1da5e0f4591e4ec3a5a5a1da4447b292
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262 chubar_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262
chubar_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 12:37
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Power Bank (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 03 лютого 2020 12:38
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:36
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Регуляторним актом, яким у своїй роботі керується КП "Управління контролю за благоустроєм міста" щодо проведення допорогових закупівель є положення "Про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді" від 08.06.2016 № 30/9.
Відповідно до підпункту 4.9 учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону.

2. Товар, який Ви хочете запропонувати повинен відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 09:44
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар, який Ви хочете запропонувати повинен відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі. Участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 7 525,00
UAH з ПДВ
7 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 7 668,00
UAH з ПДВ
7 339,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 7 860,00
UAH з ПДВ
7 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 8 360,40
UAH з ПДВ
8 180,40
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 8 740,00
UAH з ПДВ
8 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА 8 400,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 8 460,00
UAH з ПДВ
8 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Трейд-Форт" 8 880,00
UAH з ПДВ
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:14
Про гарантію 12 місяців.pdf
10 лютого 2020 13:14
Згода з договором.pdf
10 лютого 2020 13:14
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 12:41
МП Протокол 1.pdf
10 лютого 2020 12:41
МП Наказ 1.pdf
10 лютого 2020 12:41
МП Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2020 12:41
МП Виписка.pdf
10 лютого 2020 12:41
МП Статут.pdf
10 лютого 2020 12:41
MП Лист 5197378.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 12:22
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 12:22
Установчі документи.pdf
10 лютого 2020 12:22
Сертифікат.pdf
10 лютого 2020 12:22
Лист-згода.pdf
10 лютого 2020 12:22
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:59
Цінова пропозиція.jpg
10 лютого 2020 10:59
Статут Комел 2018.pdf
10 лютого 2020 10:59
Санкції.jpg
10 лютого 2020 10:59
Охорона довкілля.jpg
10 лютого 2020 10:59
Лист-згода.jpg
10 лютого 2020 10:59
Лист-довідка.jpg
10 лютого 2020 10:59
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
10 лютого 2020 10:59
Гарантійний лист.jpg
10 лютого 2020 10:59
Витяг Комел 16.09.2019.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 13:44
Паспорт код1.pdf
10 лютого 2020 13:44
Док Андросович1.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 13:15
Установчі.rar
10 лютого 2020 13:15
Цінова.pdf
10 лютого 2020 13:15
ЗгодаДоговір.pdf
10 лютого 2020 13:15
ВідповідністьТУ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 09:25
Довідка СТ.17.pdf
10 лютого 2020 09:25
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
10 лютого 2020 09:25
ДОВІДКА документи (1).pdf
10 лютого 2020 09:25
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
10 лютого 2020 09:25
ПАСПОРТ 12,13.pdf
10 лютого 2020 09:25
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
10 лютого 2020 09:25
ДОВІДКА документи.pdf
10 лютого 2020 09:25
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
10 лютого 2020 09:25
ИНН код.pdf
10 лютого 2020 09:25
ПАСПОРТ 1.pdf
10 лютого 2020 09:25
Цінова.pdf
10 лютого 2020 09:25
Тех.вим.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:51
цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2020 16:50
лист згода з договором.pdf
07 лютого 2020 16:48
Статут.pdf
07 лютого 2020 16:46
Витяг ЄДР.pdf
07 лютого 2020 16:45
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ "КОМЕЛ"

Андросович Сергій Адамович

ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ТОВ "Трейд-Форт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Переможець 7 250,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 11:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
7 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Power Bank.pdf укладений
18 лютого 2020 09:30