Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Перечинського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Maintenance services of public roads of local importance of Perechyns’kyi district of Transcarpathian region. DK 021:2015: 63710000-9-Support services for land transport
Maintenance services of public roads of local importance of Perechyns’kyi district of Transcarpathian region. DK 021:2015: 63710000-9-Support services for land transport
Очікувана вартість
3 031 303,00 UAH
UA-2020-02-03-000150-b ● d3e991a3930d4d2fabd631f2a5ee7733
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Дмитренко Олена 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Dmytrenko Elena 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 17:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 17:15 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 15:11 |
Очікувана вартість: | 3 031 303,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 156,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90939 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2020 09:42 |
Enquiries until: | 28 лютого 2020 17:15 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2020 17:15 |
Information
Estimated total value: | 3 031 303 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 157 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Перечинського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance services of public roads of local importance of Perechyns’kyi district of Transcarpathian region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 17:08 |
Зміни Перечинськ р-н.doc | |
02 березня 2020 17:08 |
ТД експлуатац Перечинський р-н_нова редакція.docx | |
02 березня 2020 17:08 |
ДОДАТОК 6 Проект договору нова редакція.docx | |
02 березня 2020 17:08 |
Зміни Перечинськ р-н.doc |
02 березня 2020 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 березня 2020 17:08 |
Зміни Перечинськ р-н.doc
|
|||||||||
02 березня 2020 17:08 |
ТД експлуатац Перечинський р-н_нова редакція.docx
|
|||||||||
02 березня 2020 17:08 |
ДОДАТОК 6 Проект договору нова редакція.docx
|
|||||||||
02 березня 2020 17:08 |
Зміни Перечинськ р-н.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проекту договору
Дата подання: 18 лютого 2020 08:15
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:27
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 2.2. Розділу 2 Вашої тендерної документації та пункту 3.2. Розділу ІІІ Додатку 6 (Проект договору про закупівлю послуг) до тендерної документації ціна договору є твердою.
Проте, відповідно до пунктів 4.1. та 4.2. Розділу ІV Додатку 6 (Проект договору про закупівлю послуг) до тендерної документації, Ви вимагаєте від Виконавця наступне:
- виконавець надає для перевірки накладні (або їх реєстр) на придбані матеріали, конструкції, вироби та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим договором, а у випадку залучення Субпідрядників - з виділенням послуг наданих Субпідрядниками;
- одночасно з ф. № КБ-2в і ф.№КБ-3 Виконавець надає Замовнику розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, довідку про вартість матеріалів за підписом керівника та головного бухгалтера Виконавця;
- вартість матеріалів, що виготовляють на власних структурних підрозділах визначається за калькуляціями погодженими з Замовником. Щомісячно в термін до 20 числа поточного місяця Виконавець подає на погодження Замовнику калькуляції на приготування матеріалів власними силами.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду; тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду.
Тобто, при визначенні Договірної ціни твердою, вона не підлягає коригуванню з урахуванням уточнення цін на ресурси і Підрядник вказує в актах виконаних робіт вартість матеріальних ресурсів за твердою ціною, вказаною ним в розрахунках до Договірної ціни без надання підтвердних документів (накладних або розрахунків вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником). За умови застосування динамічної ціни Підрядник вказує в актах виконаних робіт вартість матеріальних ресурсів з урахуванням уточнення цін на ресурси з наданням підтвердних документів (накладних або розрахунків вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником). Будь-які зміни цін на ресурси порівняно з запропонованими в розрахунках до Договірної ціни обов’язково обґрунтовуються (накладними або розрахунками вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником) та узгоджуються протокольно за участі Замовника, підрядника, технічного та авторського нагляду.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору містять суперечливі вимоги, оскільки при встановлення твердої ціни Замовник не в праві вимагати надання підтверджуючих документів (накладних або розрахунків вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником), таким чином, просимо внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проект договору складено відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та предмету закупівлі.
Законодавчо не обмежене право Замовника вимагати надання підтверджуючих документів (накладних або розрахунків вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником).
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Перелік документів зазначений у п.4.1. та п.4.2. проекту Договору буде слугувати підтвердженням дійсного постачання матеріалів, виробів, конструкцій згідно заявлених учасником при підготовці тендерної пропозиції, а також підтвердженням вимог п.2.1. – 2.17.2 глави «ІІ. Вимоги щодо якості» Договору, щодо якісного надання послуг, які повинні відповідати умовам та вимогам нормативних документів, зазначених у пункті 1.3 Договору та іншим діючим нормативним актам.
З повагою, Тендерний комітет ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»
Проект договору складено відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та предмету закупівлі.
Законодавчо не обмежене право Замовника вимагати надання підтверджуючих документів (накладних або розрахунків вартості матеріалів, що виготовляються безпосередньо підрядником).
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Перелік документів зазначений у п.4.1. та п.4.2. проекту Договору буде слугувати підтвердженням дійсного постачання матеріалів, виробів, конструкцій згідно заявлених учасником при підготовці тендерної пропозиції, а також підтвердженням вимог п.2.1. – 2.17.2 глави «ІІ. Вимоги щодо якості» Договору, щодо якісного надання послуг, які повинні відповідати умовам та вимогам нормативних документів, зазначених у пункті 1.3 Договору та іншим діючим нормативним актам.
З повагою, Тендерний комітет ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»
Стосовно вимог тендерної документації, що суперечать Закону України «Про захист персональних даних»
Дата подання: 18 лютого 2020 09:37
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:27
Шановний Замовнику! Пунктом 2.2. Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Вами встановлено вимогу: "по штатним працівниками надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу, копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності)». Необхідно зазначити, що копії наказів про призначення та про прийом на роботу містять персональні дані працівників та можуть бути надані Вам за умови надання Вами інформації про: місцезнаходження персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце перебування володільця чи розпорядника персональних даних - відповідно до пункту першого частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон); умови надання доступу до персональних даних, та інформацію про третіх осіб, яким передаються запитані Вами персональні дані - відповідно до пункту другого частини другої статті 8 вказаного Закону; гарантії захисту запитуваних Вами персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також щодо захисту від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичних осіб, щодо яких Ви запитуєте такі дані - відповідно до пункту сьомого частини другої статті 8 вказаного Закону. Крім того, для надання вказаної інформації необхідно отримати згоду працівників, які в ході виконання Договору не будуть вступати з Замовником у жодні правовідносини і надання Замовнику персональних даних працівників підрядника чинним законодавством не передбачено. Також необхідно звернути увагу, що розміщення вказаних персональних даних в режимі загального доступу в мережі Інтернет прямо суперечить вимогам Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI та тягне за собою як адміністративну (Порушення законодавства у сфері захисту персональних даних) так і кримінальну (Порушення недоторканності приватного життя). Виходячи з викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги, які прямо суперечать чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерний комітет державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В пункті 5.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2.»
Відповідно п 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації наведено перелік Документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме:
2.1. Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, кількість працівників), із зазначенням П.І.Б., посада, освіта, кваліфікація (спеціальність), досвід роботи. Інформація надається виключно про працівників (спеціалістів, робітників) яких планується залучити для безпосереднього виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5).
2.2. Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення наступних працівників:
- інженери, виконавці робіт, майстри – у кількості, необхідній для виконання повного циклу робіт;
- машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, водії у кількості не менше кількості мінімального складу необхідної спец. техніки (машин і механізмів);
- дорожні робітники – у кількості, достатній для виконання обсягу робіт за призначенням.
Спосіб підтвердження:
- по штатним працівниками надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу, копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності);
- по працівникам, яких планується залучити до виконання предмету закупівлі, на підставі цивільно-правового договору та /або у якості надання послуг третіми особами, в тому числі суб’єктами підприємницької діяльності, надати копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини.
2.3. Звіт* із праці (на всіх працівників, що будуть залучатися до робіт/послуг) за останній звітний період, що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій за формою № 1-ПВ (місячна), затверджена наказом Держстату від 10.06.2016 № 90 (зі змінами) або №1-ПВ (квартальна), затверджена наказом Держстату від 06.07.2018 № 134 (тільки для учасників – юридичних осіб).
*Якщо Учасник не складає Звіт він надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи Учасника про причини, з яких Звіт не складається із посиланням на нормативну базу.»
Абзацом 46 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: «Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі «PDF» декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються».
Одночасно зазначаємо, що вимогами тендерної документації не передбачається надання персональних даних працівників в розумінні Закону України «Про захист персональних даних» окрім визначеної в абзаці 48 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимоги: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 4 тендерної документації).»
З повагою, Тендерний комітет ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В пункті 5.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2.»
Відповідно п 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації наведено перелік Документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме:
2.1. Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, кількість працівників), із зазначенням П.І.Б., посада, освіта, кваліфікація (спеціальність), досвід роботи. Інформація надається виключно про працівників (спеціалістів, робітників) яких планується залучити для безпосереднього виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5).
2.2. Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення наступних працівників:
- інженери, виконавці робіт, майстри – у кількості, необхідній для виконання повного циклу робіт;
- машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, водії у кількості не менше кількості мінімального складу необхідної спец. техніки (машин і механізмів);
- дорожні робітники – у кількості, достатній для виконання обсягу робіт за призначенням.
Спосіб підтвердження:
- по штатним працівниками надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу, копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності);
- по працівникам, яких планується залучити до виконання предмету закупівлі, на підставі цивільно-правового договору та /або у якості надання послуг третіми особами, в тому числі суб’єктами підприємницької діяльності, надати копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини.
2.3. Звіт* із праці (на всіх працівників, що будуть залучатися до робіт/послуг) за останній звітний період, що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій за формою № 1-ПВ (місячна), затверджена наказом Держстату від 10.06.2016 № 90 (зі змінами) або №1-ПВ (квартальна), затверджена наказом Держстату від 06.07.2018 № 134 (тільки для учасників – юридичних осіб).
*Якщо Учасник не складає Звіт він надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи Учасника про причини, з яких Звіт не складається із посиланням на нормативну базу.»
Абзацом 46 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: «Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі «PDF» декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються».
Одночасно зазначаємо, що вимогами тендерної документації не передбачається надання персональних даних працівників в розумінні Закону України «Про захист персональних даних» окрім визначеної в абзаці 48 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимоги: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 4 тендерної документації).»
З повагою, Тендерний комітет ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 березня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 березня 2020 18:54 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги відповідно до вимог абзацу третього частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників» та відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій». |
Документи:
16 березня 2020 18:54
|
83.pdf |
Дата відміни
16 березня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій