Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «75220000-4 Оборонні послуги (забезпечення оборони та охорони об’єктів оборонного значення: Лот №1 - адміністративний будинок, КДП, центр керування повітряним рухом РДЦ Львівського РСП; Лот №2 - ангар, центр керування повітряним рухом РДЦ Дніпровського РСП; Лот №3 - адміністративно-виробничий комплекс-будівля «Старт» Одеського РСП)».
Очікувана вартість
4 347 060,48 UAH
UA-2020-01-31-004613-a f4fad46548664e90bedbbea0e8748c49
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Матлак

+380443515838 matlak_am@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Алла Матлак
+380443515838
matlak_am@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з мобілізаційним завданням (замовленням) Украероруху на виконання робіт з технічного прикриття об’єктів для забезпечення функціонування національної економіки в особливий період, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 №1043-0039 «Про затвердження мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період», відповідно до вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 255-р «Про затвердження переліку заходів з підготовки території держави до оборони», листа Державної авіаційної адміністрації України від 16.02.2009 № М-1.26-1162/ДСК «Щодо найважливіших об’єктів оборонного значення» та з урахуванням заходів плану підсилення охорони та оборони Украероруху в особливий період від 01.07.2019 № М-152ДСК виникла необхідність проведення закупівлі за переговорною процедурою з Державною спеціальною службою транспорту, яка відповідно до Закону України «Про Державну спеціальну службу транспорту» є спеціалізованим військовим формуванням, що входить до системи Міністерства оборони України, призначеним для забезпечення стійкого функціонування транспорту в мирний час та в особливий період.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83 об’єкти Державного підприємства обслуговування повітряного руху України віднесено до «Переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави», а операційні зали управління повітряним рухом та лінійно-апаратні зали відповідно до категорії уразливості визначені, як перша категорія, та, відповідно до листа Державної авіаційної адміністрації України від 16.02.2009 № М-1.26-1162/ДСК «Щодо найважливіших об’єктів оборонного значення», дані об’єкти необхідно забезпечити обороною (охороною), яка повинна бути озброєна табельною вогнепальною зброєю, засобами індивідуального захисту та зв’язку.
З урахуванням викладеного та з метою забезпечення захисту об’єктів Львівського, Дніпровського, Одеського РСП Украероруху від актів незаконного втручання, їх недоторканності і цілісності, збереження рухомого і нерухомого майна від розкрадання чи пошкодження та в зв’язку з тим, що можливості забезпечити таким рівнем оборони вище вказані об’єкти своїми силами немає, існує необхідність провести закупівлю із застосуванням переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015 «75220000-4 Оборонні послуги (забезпечення оборони та охорони об’єктів оборонного значення: Лот №1: адміністративний будинок, КДП, центр керування повітряним рухом РДЦ Львівського РСП Украероруху; Лот №2: ангар, центр керування повітряним рухом РДЦ Дніпровського РСП Украероруху; Лот №3: адміністративно-виробничий комплекс – будівля «Старт» Одеського РСП Украероруху)», очікувана вартість предмету закупівлі 4 347 060 грн. 48 коп. з ПДВ, та запросити на переговорну процедуру підрозділи Державної спеціальної служби транспорту Міністерства оборони України, одним із основних завдань якої є оборона держави та забезпечення ефективного функціонування національної транспортної системи України (Закон України від 05.02.2004 року № 1449-IV, зі змінами та доповненнями).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 17:39
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75220000-4: Оборонні послуги


забезпечення оборони та охорони об’єктів оборонного значення: Лот №1 - адміністративний будинок, КДП, центр керування повітряним рухом РДЦ Львівського РСП; Лот №2 - ангар, центр керування повітряним рухом РДЦ Дніпровського РСП; Лот №3 - адміністративно-виробничий комплекс-будівля «Старт» Одеського РСП

Тендерна документація

31 січня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «75220000-4 Оборонні послуги (забезпечення оборони та охорони об’єктів оборонного значення: Лот №1 - адміністративний будинок, КДП, центр керування повітряним рухом РДЦ Львівського РСП».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 449 020,16 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 «75220000-4 Оборонні послуги (забезпечення оборони та охорони об’єктів оборонного значення: Лот №1 - адміністративний будинок, КДП, центр керування повітряним рухом РДЦ Львівського РСП».
ДК 021:2015: 75220000-4 — Оборонні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, м. Львів, Львівський РСП Украероруху
Дата доставки: 13 березня 2020  —  08 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги щомісячно не пізніше 20 банківських днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
#33158337
Переможець 1 449 020,16
UAH з ПДВ
31 січня 2020 17:39

Документи

31 січня 2020 17:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 17:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
#33158337
1 449 020,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 17:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 13:02
Звіт про виконання договору №12-66_2020.pdf укладений
04 березня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:28
ДД №2 до Дог 12-66_2020.PDF зміни до договору
30 березня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:24
Договір № 12-66_2020 Лот 1 ВЧ Т0200.pdf укладений
04 березня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості варт, зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 12-66/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 04 березня 2021
Сума оплати за договором: 770 091,84
UAH (в тому числі ПДВ 128 348,64 UAH)