Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
332 327,64 UAH
UA-2020-01-31-003595-a 791ab4cba99746cca5c67edf368564db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Волошенко

+380968762263 pantaevka_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24146151
Місцезнаходження: 28023, Україна , Кіровоградська обл., смт. Пантаївка, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Аліна Волошенко
+380968762263
pantaevka_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 11:23
Очікувана вартість: 332 327,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 323,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14757 літр
Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю не менше 2,6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28023, Україна, Кіровоградська область, смт.Пантаївка, вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар повинна проводитися по безготівковому рахунку у формі платіжного доручення на рахунок продавця за кожну дрібно-роздрібну партію на протязі 30-ти банківських днів з моменту її відвантаження. У разі затримки фінансування, розрахунок за товари здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування та в міру виділення лімітів на оплату Олександрійським УДКСУ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:57
тендерка молоко.docx
31 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:57
тендерка молоко.docx
31 січня 2020 15:21
тендерка молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД
Дата подання: 01 лютого 2020 18:28
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:34
В додатку 5. п.1.3. Вказано "довідку у довільній формі щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (рефрежираторного типу)" ЗГІДНО З ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ - молоко питне перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються. Також згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ від 14.10.1997 № 363, розділ 25."Правила перевезень продукції харчової, м'ясо-молочної та рибної промисловості" вказано,що: "Молочні продукти перевозяться тарним способом в автомобілях, які є в наявністі для тарного перевезення. При цьому враховується тривалість перевезення: в літній період (квітень-вересень) при перевезенні на автомобілях із бортовою платформою і накриттям брезентом термін доставки не може бути більше 2-х годин, а для автомобілів-фургонів ізотермічних - не більше 6 годин". Тому було б доцільно внести зміни і записати, що автотранспорт повинен бути з "холодильною установкою (рефрижераторного типу)" або "ізотермічний фургон" відповідно до чинного законодавства та згідно з діючими стандартами. Таким чином не дискримінуючи інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П. 25.6.2. Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363,зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України від 20 лютого 1998 р. за № 128/2568 «Про затвердження Правил
перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» зазначено:
«Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом»,тому вимоги щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (рефрижераторного типу) є законодавчо обґрунтованими та не дискримінаційні.
Уточнення ТД
Дата подання: 01 лютого 2020 18:30
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:47
Доброго дня. У ТД кількість молока коров’ячого пастеризованого питного - 14 757 літрів. Згідно ДСТУ 2661:2010. Молоко коров’яче питне, розділ 9.Пакування, п.1.: «Молоко пастеризоване та пряжене пакують масою нетто від 200 г до 2000 г у спожиткове пакування: стаканчики з полістирольної стрічки та інших матеріалів, паперові пакети з комбінованого матеріалу типу «Пюр-Пак», пакети з поліетиленової плівки з внутрішнім чорним покриттям, пляшки з полімерних матеріалів та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я». Тому правильно буде змінити "літри" на "кілограми"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідності до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовнику торгів, а не потенційним учасникам надано право визначитись з вимогами до предмету закупівлі в розрізі технічних, якісних та кількісних характеристик: «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Замовник встановив показник виміру одиниці товару-літри , у зв’язку зі зручністю обліку даного виду товару.

Уточнення
Дата подання: 03 лютого 2020 18:43
Дата відповіді: 04 лютого 2020 12:55
В додатку 5 п.2.2. вимагається:" документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками (повідомлення про прийняття на роботу)".Чому саме повідомлення? Це також може бути наказ про прийняття або копія трудової книжки з відповідним записом.
Відповідь: Доброго дня!
Ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації .
В додатку 5 п.2.2 тендерної документації вимагається « документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками (повідомлення про прийняття на роботу)».
Постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України Кабінет Міністрів України постановляє:
Установити, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”
Тому вимога щодо надання повідомлення про прийняття на роботу є обгрунтовно законною та підтверджує офіційне працевлаштування.

Санітарний паспорт
Дата подання: 03 лютого 2020 18:52
Дата відповіді: 04 лютого 2020 13:55
Про який паспорт йде мова? Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
Відповідь: Доброго дня!
Наявність санітарного паспорту для перевезення харчових продуктів,затверджено згідно Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363,зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України від 20 лютого 1998 р. за № 128/2568 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме:
25.6.2. Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом.
Рухомий склад повинен мати санітарний паспорт, виданий територіальною санепідстанцією терміном не більш як на 6 місяців, а водій особисту санітарну книжку.

Технічний паспорт
Дата подання: 03 лютого 2020 19:47
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:23
Згідно Статті 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Обгрунтуйте будь-ласка свою вимогу щодо необхідності надання учасникам Процедури закупівлі у скаді їх пропозицій конкурсних торгів технічного паспорту на складські приміщення і на які норми чинного законодавства Ви спираєтесь встановлюючи дану вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
На підтвердження одного із критеріїв - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником зазначено в тендерній документації надання технічного паспорту на складські приміщення, який, на думку Замовника, підтверджує наявність холодильних камер,необхідних для зберігання товару, в період проміжку часу між отриманням (доставки, виготовлення) товару у складське приміщення постачальника та відвантаження з метою поставки до Замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-003595-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МП Мрія", Код ЄДРПОУ:24150945
Дата подання: 28 лютого 2020 16:18
Скарга
Незаконна дискваліфікація ТОВ МП "Мрія"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 10:25
рішення від 03.03.2020 № 4021 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 10:25
рішення від 18.03.2020 № 5191.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:20

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 16:18
Скарга.PDF
28 лютого 2020 16:18
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

11 березня 2020 16:41
відповідь по молоку.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 318 751,20
UAH з ПДВ
306 279,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 329 376,24
UAH з ПДВ
306 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна 332 000,00
UAH з ПДВ
306 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 14:10
Електронний підпис
15 лютого 2020 14:09
Копії сертифікатів.PDF
15 лютого 2020 13:30
Електронний підпис
15 лютого 2020 13:28
Тех.паспорт БТІ.PDF
15 лютого 2020 12:59
Електронний підпис
15 лютого 2020 12:55
Лист ізотерм..PDF
15 лютого 2020 12:36
Електронний підпис
15 лютого 2020 11:27
СТАТУТ (новий).PDF
15 лютого 2020 11:27
Ст.17..PDF
15 лютого 2020 11:27
Пант.Ш.І.молоко ПР.ДОГ..PDF
15 лютого 2020 11:27
IMG_0003.jpg
15 лютого 2020 11:27
IMG_0002.jpg
15 лютого 2020 11:27
IMG_0001 (1).jpg
15 лютого 2020 11:27
ISO (1).jpg
15 лютого 2020 11:27
HACCP.jpg
15 лютого 2020 11:27
Атестат.jpg
15 лютого 2020 11:27
сертифікат (3).jpg
15 лютого 2020 11:27
ХАСП.PDF
15 лютого 2020 11:27
Пант.Ш.І. молоко Т.Х..PDF
15 лютого 2020 11:27
СВ ГОРОНО. НАКАЗИ.PDF
15 лютого 2020 11:27
Пант.Ш.І.молоко робітн..PDF
15 лютого 2020 11:27
Єлис.П.Н.І. сир.довідки.PDF
15 лютого 2020 11:27
Зн. мтб..PDF
15 лютого 2020 11:27
Єлис.П.Н.І. сир заг..PDF
15 лютого 2020 11:27
Пант. Ш.І. молоко ЦП.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 22:18
Довідка податкова
25 лютого 2020 22:18
Довідка МВС
16 лютого 2020 19:42
Електронний підпис
16 лютого 2020 19:40
0001 Довідка ст 17 ОКРЕМО.pdf

Публічні документи

16 лютого 2020 20:00
Паспорт (оригінал).png
16 лютого 2020 20:00
ИНН оригинал (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ТОВ Валекс КО

ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 306 279,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:13
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 306 280,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
306 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 19:55
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:16
зняття20% залишок.jpg зміни до договору
26 березня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:53
молоко вірно пролонг 001.jpg зміни до договору
22 січня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:12
молоко пролонг 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:51
кінець року молоко 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:08
молоко.jpg зміни до договору
26 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:10
дод.угод.2мінус 150 001.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:33
молоко дод.2 001.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 12:22
додад.угода молоко1 001.jpg зміни до договору
06 травня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:47
IMG_20200324_173423_resized_20200324_053641687.jpg укладений
24 березня 2020 17:46
IMG_20200324_173435_resized_20200324_053640803.jpg укладений
24 березня 2020 17:46
IMG_20200324_173513_resized_20200324_053641295.jpg укладений
24 березня 2020 17:46
IMG_20200324_173553_resized_20200324_053640603.jpg укладений
24 березня 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення річних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми юридичних зобов'язань на 15647,90 коп.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, а саме: 61251 ( шістдесят одна тисяча двісті п’ятдесят одна ) грн. 30 коп. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зняття залишків у зв'язку з завершенням процедури відкритих торгів
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 164 006,10
UAH (в тому числі ПДВ 27 334,35 UAH)