Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводу та підтримки програмного забезпечення, що входить до складу програмного комплексу по обліку комунальних послуг «VisualService»
Очікувана вартість
474 402,60 UAH
UA-2020-01-31-002853-a 3bac21b653774626bfb3e59f4b76c537
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Каглян

+380507184287 1.5k.svitlana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35277442
Вебсайт: http://domivka.if.ua
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Контактна особа: Світлана Каглян
+380507184287
1.5k.svitlana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Щербій Андрій Богданович у 2011 році в КП «Єдиний розрахунковий центр», правонаступником якого є тепер комунальне підприємство Теплий дім" Івано-Франківської міської ради, впровадив програмний комплекс «VisualService», який фактично сформував Єдину інформаційну систему оброблення даних на підприємстві. Унікальність системи полягає у її структуруванні та налаштуванні саме під параметри і процеси, які функціонують у КП "Теплий дім", як управителя житловим фондом. При цьому, дана система зареєстрована Державною службою інтелектуальної власності як об’єкт інтелектуальної власності, а саме - «Комп’ютерна програма «Програмний комплекс по обліку комунальних послуг "VisualService" (Рішення про реєстрацію авторського права на твір відповідно до заявки від 04.03.2015р № 59873). Тому слід зазначити, що заміна програмного комплексу потребуватиме впровадження (розробку) нового адаптованого програмного забезпечення, що внаслідок тривалості і складності цього процесу несе істотні ризики зриву виконання комунальним підприємством "Теплий дім" завдань, які мають надзвичайно важливе значення для функціонування комунальної системи міста, а також може зумовити ризики недодержання вимог законодавства щодо захисту зазначеного права інтелектуальної власності. Крім того, відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 16.04.2015 р. № 201 «Про заходи із забезпечення мобілізаційної роботи, запобігання і недопущення надзвичайних ситуацій в житловому фонді» (п. 1.5.) підприємство зобов’язане продовжити роботу щодо проектування і розробки, а також технічної допомоги (супроводу) «Програмного комплексу по обліку комунальних послуг "VisualService» для забезпечення захисту баз персональних даних споживачів та недопущення можливості не санкціонованого доступу до конфіденційної інформації. Вказане рішення є нормативним актом органу місцевого самоврядування і є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 14:25
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводу та підтримки програмного забезпечення, що входить до складу програмного комплексу по обліку комунальних послуг «VisualService»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

31 січня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЩЕРБІЙ АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ
#2772814136
Переможець 474 402,60
UAH
31 січня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 14:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЩЕРБІЙ АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ
#2772814136
474 402,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 11:13
договір 1187.pdf укладений
04 березня 2020 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 469 245,65
UAH