Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина (ноутбуки))
Очікувана вартість
1 494 885,00 UAH
UA-2020-01-31-001870-c ● de48d695271d4e6c95315ca1d8f59421
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк 380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 494 885,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 948,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 15:56 |
Зміни до тендерної документації 12.02.2020.pdf | |
12 лютого 2020 15:56 |
Тендерна документація (V.3 від 12.02.2020).pdf | |
07 лютого 2020 16:34 |
Зміни до тендерної документації від 31.01.2020.pdf | |
07 лютого 2020 16:28 |
Тендерна документація.pdf | |
31 січня 2020 16:43 |
Форма пропозиції.xlsx |
12 лютого 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2020 15:56 |
Зміни до тендерної документації 12.02.2020.pdf
|
||||||
12 лютого 2020 15:56 |
Тендерна документація (V.3 від 12.02.2020).pdf
|
||||||
07 лютого 2020 16:34 |
Зміни до тендерної документації від 31.01.2020.pdf
|
||||||
07 лютого 2020 16:28 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
31 січня 2020 16:43 |
Форма пропозиції.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість з ПДВ». Вам треба подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 лютого 2020 12:54
Дата відповіді: 07 лютого 2020 12:08
Шановний Замовнику!
У переліку портів ноутбука вказано порт VGA - 1 шт.
Оскільки практично усі моделі сучасних ноутбуків зараз оснащуються лише HDMI аналогивим портом, чи розлядатиме Замовник постачання у комплекті з ноутбуком адаптера HDMI-VGA?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в тендерній документації. Невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації є підставою для відхилення пропозиції.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 лютого 2020 12:57
Дата відповіді: 07 лютого 2020 12:08
Помилка у формулювання попереднього запитання - малось на увазі HDMI цифровим портом.
Відповідь: Взято до уваги під час розгляду попереднього запитання.
технічні характеристики
Дата подання: 04 лютого 2020 15:49
Дата відповіді: 06 лютого 2020 12:52
Доброго дня!
Просимо зробити зміни в технічних харатеристиках предмету закупівлі: "Колір: чорний".
Дані вимоги є дискримінаційними. Колір комп'ютерної техніки не змінює основні характеристики ефективності та працездатності предмету закупівлі.
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження, технічні характеристики предмету закупівлі за даним пунктом буде змінено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001870-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 03 лютого 2020 17:25
Дискримінаційна умова
Шановний Замовнику! Вимагаємо прибрати з Тендерної документації наступну умову:
"Покупець негайно повідомляє Постачальника, а Постачальник зобов’язується своїми силами і за свій рахунок усунути будь-які дефекти/недоліки/несправності техніки, які виникли з вини виробника, за умови Next Business Day (NBD): відновлення працездатності обладнання відбувається на робочому місці Покупця протягом двох діб з часу подання Покупцем відповідної заявки на проведення гарантійного ремонту."
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною з наступних причин. В переважній більшості випадків здіснити якісну діагностику, а тим більше ремонт техніки неможливий за місцем експлуатації даної техніки. Таким чином, даною вимогою Ви звужуєте потенційне коло учасників до тих, які знаходяться із замовником в одному місці. Разом з тим, = відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Отже, дана вимога є безпідставною та дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
"Покупець негайно повідомляє Постачальника, а Постачальник зобов’язується своїми силами і за свій рахунок усунути будь-які дефекти/недоліки/несправності техніки, які виникли з вини виробника, за умови Next Business Day (NBD): відновлення працездатності обладнання відбувається на робочому місці Покупця протягом двох діб з часу подання Покупцем відповідної заявки на проведення гарантійного ремонту."
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною з наступних причин. В переважній більшості випадків здіснити якісну діагностику, а тим більше ремонт техніки неможливий за місцем експлуатації даної техніки. Таким чином, даною вимогою Ви звужуєте потенційне коло учасників до тих, які знаходяться із замовником в одному місці. Разом з тим, = відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Отже, дана вимога є безпідставною та дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 09:48
Доброго дня! Просимо звернути увагу, що Next Business Day (NBD) застосовується лише за можливості такого застосування. В проекті договору відповідно до п. 2.11. зазначено, що у виключних випадках у разі неможливості Постачальником відновити працездатність Товару на робочому місці Покупця протягом однієї доби, Постачальник забирає Товар для подальшого ремонту, та на час ремонту надає Покупцю (з доставкою та введенням в експлуатацію) на підміну Товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі, з обов’язковим введенням працівниками Постачальника підмінного Товару в експлуатацію відповідно до чинного законодавства. Разом з тим відповідно до п. 2.12. проекту договору термін гарантійного ремонту Товару, який був забраний з робочого місця Покупця не повинен перевищувати строк 14 (чотирнадцяти) календарних днів або за згодою сторін - інший строк.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001870-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 06 лютого 2020 16:11
Строк поставки
Шановний Замовнику!
В пункті 3 Строк та умови поставки (п.п.3.3) розділу 9.7. Проект договору про закупівлю вказано, що Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 5 робочих днів з моменту одержання замовлення.
Обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробнику, його виробництво і доставка в Україну становитиме 45-60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну.
Учасники, яких не бажають бачити на торгах окремі представники Замовника, можуть отримати заявку на поставку обладнання відразу після підписання договору і при не поставці у п’ятиденний термін відбудетеся нарахування пені та штрафних санкцій. Водночас, заангажована компанія або вже привезла обладнання в Україну та тримає його на складі, або отримає зазначене замовлення на поставку після того, як привезе обладнання на територію України.
Вимога щодо постачання впродовж 5 робочих днів з моменту одержання замовлення є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з вище вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників (попередньо погоджені строки надання замовлення або попереднє замовлення обладнання під відповідні гарантії). Зважаючи на це вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, вказати строк поставки товару виходячи з ринкових реалій, а саме не менше 45 календарних днів з моменту одержання замовлення.
Розгорнути
Згорнути
В пункті 3 Строк та умови поставки (п.п.3.3) розділу 9.7. Проект договору про закупівлю вказано, що Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 5 робочих днів з моменту одержання замовлення.
Обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробнику, його виробництво і доставка в Україну становитиме 45-60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну.
Учасники, яких не бажають бачити на торгах окремі представники Замовника, можуть отримати заявку на поставку обладнання відразу після підписання договору і при не поставці у п’ятиденний термін відбудетеся нарахування пені та штрафних санкцій. Водночас, заангажована компанія або вже привезла обладнання в Україну та тримає його на складі, або отримає зазначене замовлення на поставку після того, як привезе обладнання на територію України.
Вимога щодо постачання впродовж 5 робочих днів з моменту одержання замовлення є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з вище вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників (попередньо погоджені строки надання замовлення або попереднє замовлення обладнання під відповідні гарантії). Зважаючи на це вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, вказати строк поставки товару виходячи з ринкових реалій, а саме не менше 45 календарних днів з моменту одержання замовлення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2020 16:40
Доброго дня! Такий термін поставки зумовлений виробничою необхідністю на підприємстві.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001870-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 26 лютого 2020 16:53
Вимога щодо перевірки запропонованої продукції
Шановний Замовнику!
ФОП Поліщук І.А. було запропоновано ноутбуки HP 250 G7 Dark Ash (6MP90EA), які не мають наперед встановленої виробником (НР) операційної системи Windows 10 Pro. Проте, у порівняльній таблиці даний учасник вказує, що операційна система на ноукбуках встановлена. У разі, якщо операційна система встановлюватиметься постачальником, тоді виникає питання, яким чином вартість одного ноутбука з ПЗ у його пропозиції становить 10 080 грн, при тому що вартість ноутбука без Windows 10 Pro починається від 8500 грн.
https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/hp-250-g7-dark-ash-6mp90ea/prices/#cond_new/0
А вартість ліцензійної Windows 10 Pro OEM для збирачів ПК починається від 3500 грн
https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/
Застерігаємо Замовника від купівлі неліцензійного ПЗ та наполегливо рекомендуємо отримати від даного учасника роз'яснення щодо ліцензійності запропонованої операційної системи. Та отримати уточнення, чи постачатиметься ним весь комплект, передбачений ОЕМ ліцензією, а саме - СОА сертифікат із 25-значним ключем активації, що має захисний шар та глибокий друк, офіційний диск із голографічним захистом, що містить дистрибутив Windows 10 Pro, а також (бажано) надання зовнішньої упаковки , що містить українську голографічну контрольну марку. Також рекомендуємо провести активацію операційної системи Замовником самостійно.
Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Поліщук І.А. було запропоновано ноутбуки HP 250 G7 Dark Ash (6MP90EA), які не мають наперед встановленої виробником (НР) операційної системи Windows 10 Pro. Проте, у порівняльній таблиці даний учасник вказує, що операційна система на ноукбуках встановлена. У разі, якщо операційна система встановлюватиметься постачальником, тоді виникає питання, яким чином вартість одного ноутбука з ПЗ у його пропозиції становить 10 080 грн, при тому що вартість ноутбука без Windows 10 Pro починається від 8500 грн.
https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/hp-250-g7-dark-ash-6mp90ea/prices/#cond_new/0
А вартість ліцензійної Windows 10 Pro OEM для збирачів ПК починається від 3500 грн
https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/
Застерігаємо Замовника від купівлі неліцензійного ПЗ та наполегливо рекомендуємо отримати від даного учасника роз'яснення щодо ліцензійності запропонованої операційної системи. Та отримати уточнення, чи постачатиметься ним весь комплект, передбачений ОЕМ ліцензією, а саме - СОА сертифікат із 25-значним ключем активації, що має захисний шар та глибокий друк, офіційний диск із голографічним захистом, що містить дистрибутив Windows 10 Pro, а також (бажано) надання зовнішньої упаковки , що містить українську голографічну контрольну марку. Також рекомендуємо провести активацію операційної системи Замовником самостійно.
Дякуємо за увагу та розуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 13:39
Дякуємо за Ваше застереження від закупівлі неліцензійного ПЗ. Всі ноутбуки пройдуть ретельну перевірку на справжність ліцензії вбудованими елементами системи та захисними технологіями, і в разі виявлення порушень будуть прийняті відповідні міри.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-31-001870-c.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО", Код ЄДРПОУ:42900774
Дата подання: 27 лютого 2020 21:25
Дата подання: 27 лютого 2020 21:25
Повернути до розгляду
ТОВ «АСАП ПРО» вивчили протокол «Протокол №129 26.02.2020» згідно якому учасника ТОВ «АСАП ПРО» було дискваліфіковано дослівно - «Учасник ТОВ "АСАП ПРО" (42900774) застосував електронну печатку». Такого поняття як єлектронна печатка не існує згідно закону України.
Доводимо до вашого відому 7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». З цієї дати втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Одним із важливих нововведень закону про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису».
Ми, ТОВ «АСАП ПРО» виконали вимогу згідно з п. 7.3.2. тендерної документації відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Про виконання цієї вимоги свідчить наявність файлу розом з документами – «sign.p7s».
На підставі вище зазначеного вимагаемо повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ПРО».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 02.03.2020 № 3910.pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 16:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" |
1 242 000,00
UAH з ПДВ
|
1 159 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович |
1 283 170,00
UAH з ПДВ
|
1 159 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 311 000,00
UAH з ПДВ
|
1 159 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 399 999,65
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 420 000,00
UAH з ПДВ
|
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 440 306,00
UAH з ПДВ
|
1 399 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" |
1 493 677,50
UAH з ПДВ
|
1 493 677,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" #42900774 |
Відхилено |
1 159 100,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 15:27
|
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович #2262412999 |
Рішення скасоване |
1 159 200,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 13:24
|
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович #2262412999 |
Відхилено |
1 159 200,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 10:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Відхилено |
1 159 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 10:56
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 11:02
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 11:04
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Рішення скасоване |
1 399 998,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:04
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
1 399 998,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" #43208200 |
Відхилено |
1 493 677,50
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:27
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2020 15:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі