Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Кубітан, Ресурс Юніор)
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001327-c ● f64df681acff40ed8b8a8ed2594b5135
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38503179 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, Івана Мазепи, 36 |
Контактна особа: |
Антоненко Яна Миколаївна 380951929520, PMSD_2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 193 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
302 упаковка
Кубітан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36021, Україна, Полтавська область, Полтава, Івана Мазепи,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
100 упаковка
Ресурс Юніор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36021, Україна, Полтавська область, Полтава, Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 14:24 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
31 січня 2020 15:12 |
Тендерна документація.doc |
03 лютого 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2020 14:24 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
31 січня 2020 15:12 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо довідки по ст. 17
Дата подання: 03 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:27
Доброго дня. Вами в тендерні документації встановлено умову про подання переможцем тендеру «Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів». Дана умова суперечить ч.3 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідно до якої «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». З 29.10.2019 р. доступ замовників до реєстру Державної податкової служби є відкритим, доказом чого є інформація на сайті Prozorro - https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu На підставі вищевикладеного, керуючись ч.3 ст.17 Закону просимо виключити з тендерної документації умову про надання переможцем довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, зміни до тендерної документації внесено та оприлюднено. Дякуємо
Кількість поставок
Дата подання: 03 лютого 2020 10:39
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:01
Доброго дня. Просимо вказати реалістичну кількість поставок та їх графік. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, плануємо замовляти щомісячно в кількості Кубітан - 120 бутилок, Ресур Юніор- 10 банок. Дякуємо.
Лоти
Дата подання: 04 лютого 2020 10:32
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:16
Доброго дня. Чи не могли б ви розділити вашу закупівлю на два лота. Через те, що в одному лоті наявні два різні товара, то це унеможливлює учасників, котрі мають змогу поставити один товар брати участь у цій закупівлі. Якщо ви розділити вашу закупівлю на два лота, то це допоможе учасникам з найнижчими цінами та найякіснішим товаром брати участь у цій закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками третьої - п’ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Водночас виходячи зі змісту статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З огляду на викладене предмет закупівлі товарів визначається замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, за показниками або третьої, або четвертої або п’ятої цифр основного словника ДК 021: 2015, керуючись при цьому абзацом сьомим статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. При цьому визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) замовник зможе за показниками або четвертої, або п’ятої, або шостої, або сьомої, або восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками третьої - п’ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Водночас виходячи зі змісту статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З огляду на викладене предмет закупівлі товарів визначається замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, за показниками або третьої, або четвертої або п’ятої цифр основного словника ДК 021: 2015, керуючись при цьому абзацом сьомим статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. При цьому визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) замовник зможе за показниками або четвертої, або п’ятої, або шостої, або сьомої, або восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Інформація про відміну
Дата відміни
17 лютого 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій