Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти
Очікувана вартість
5 809,12 UAH
UA-2020-01-31-001151-a cfb3d9f07e8a49d98962f19c82c6f5e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ховайба Володимир Іванович

380964207273 rotmistrivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОТМІСТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26359075
Місцезнаходження: 20726, Україна , Черкаська обл., село Ротмістрівка, ВУЛ. Михайлівська, будинок 18
Контактна особа: Ховайба Володимир Іванович
380964207273
rotmistrivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26.035 кілограми
Сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, Смілянський район, дитячі садочки Ротмістрівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
19.555 кілограми
Ковбаса варена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, Смілянський район, дитячі садочки Ротмістрівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів Замовником після пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару протягом 14 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар, здійснюється протягом 3 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

31 січня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ПИЛИПЕНКО ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
#3439801627
Переможець 5 809,12
UAH
31 січня 2020 10:59

Документи

31 січня 2020 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:00