Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (технічне обслуговування внутрішньої електричної системи опалення КЗО ДНЗ №235 ДМР, КЗО «Міська спеціальна вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів» ДМР)
Очікувана вартість
15 687,00 UAH
UA-2020-01-31-000818-a e5b5aab0dc614641868f1f48819bab2d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
переговорна процедура закупівлі застосовується на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (ID:UA-2020-01-02-000589-a та UA-2019-12-17-002245-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 11:08
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
технічне обслуговування внутрішньої електричної системи опалення КЗО ДНЗ №235 ДМР, КЗО «Міська спеціальна вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів» ДМР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Юрія Кондратюка, 266 КЗО ДНЗ №235 ДМР; вул. Андрія Фабра, 16, КЗО «Міська спеціальна вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів» ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

31 січня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАЛІК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2714500271
Переможець 15 687,00
UAH
31 січня 2020 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 11:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХАЛІК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2714500271
15 687,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:54
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 10:26
Додаткова угода №2 до дог № 12 від 11.02.2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 10:25
Додаткова угода № 1 до дог №12 від 11.02.2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:24
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 10:15
Договір 12 від 11.02.2020.pdf укладений
11 лютого 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 072,50
UAH