Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 30192000-1 Офісне приладдя (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-01-31-000559-c ● 8bee592b74694eaabbee5e0fb106e4dd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування |
Код ЄДРПОУ: | 24249112 |
Вебсайт: | http://dnic.com.ua |
Місцезнаходження: | 04213, Україна , м. Київ обл., м Київ, пр. Героїв Сталінграду, 64/56 |
Контактна особа: |
Балановська Віра Олександрівна +380444117570 virabalanovska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 12:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2020 12:39 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3319 шт
ДК 021-2015: 30192000-1 Офісне приладдя (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04213, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграду
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару на умовах 100% передоплати партії товару шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у рахунку – фактурі | Аванс | 2 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 12:35 |
ТД канцелярія.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 лютого 2020 09:57
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Якщо у найменуванні або класифікації товару містяться посилання на конкретну торгівельну марку або виробника – слід читати «або еквівалент» (Додаток 2 Тендерної документації).
2. Відповідно до пп.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (ЗУ №922-VIII від 25.12.2015 р.) Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При визначенні переможця Тендерним комітетом будуть порівнюватися ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
2. Відповідно до пп.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (ЗУ №922-VIII від 25.12.2015 р.) Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При визначенні переможця Тендерним комітетом будуть порівнюватися ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
40 096,80
UAH з ПДВ
|
38 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
52 752,00
UAH з ПДВ
|
38 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
42 915,36
UAH з ПДВ
|
42 078,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
43 381,26
UAH з ПДВ
|
42 309,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
45 078,12
UAH з ПДВ
|
42 585,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
38 140,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 09:51
|
Договір | укладений |
12 березня 2020 09:48
|