Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Лот № 1 – Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, послуги з вивезення та захоронення великогабаритних відходів. Лот № 2 – Талони на право вивезення твердих побутових відходів на Полтавському міському звалищі.)»
Очікувана вартість
169 533,80 UAH
UA-2020-01-30-003999-c f9ee7a2dd7fc4ed48ed1ce0e76149df9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Лот № 1 – Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, послуги з вивезення та захоронення великогабаритних відходів. Лот № 2 – Талони на право вивезення твердих побутових відходів на Полтавському міському звалищі.)» для Національного університету імені Юрія Кондратюка у 2020 році застосовується на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Тендерна документація

30 січня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, послуги з вивезення та захоронення великогабаритних відходів.
Опис предмету закупівлі:
Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
На момент проведення переговорів згідно з рішеннями виконавчого комітету Полтавської міської ради від 18 січня 2018 року № 6 та від 20.01.2010 року № 24 на послуги діють наступні тарифи (ціна):
1. Вивезення та захоронення твердих побутових відходів – 51,93 грн. (з ПДВ) за 1 куб.м.
2. Вивезення та захоронення великогабаритних відходів – 111,61 грн. (з ПДВ) за 1 куб.м.
Місце надання послуг: за адресами об’єктів Замовника (за дислокацією об’єктів).
Термін надання послуг: протягом 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 147 636,20 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2800 м³
Вивезення та захоронення твердих побутових відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Короленка, 16; вул. Короленка,2; вул. Стрітенська, 71; вул. Леваневського, 2; вул Шевченка, 16; пр-т Першотравневий, 25а.
Дата доставки: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020
20 м³
Вивезення та захоронення великогабаритних відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Короленка, 16; вул. Короленка,2; вул. Стрітенська, 71; вул. Леваневського, 2; вул Шевченка, 16.
Дата доставки: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після отримання замовлення Виконавець протягом 2-х днів надає в бухгалтерію Замовника рахунок на Послуги. Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та акта здавання-прийняття наданих послуг зобов’язаний зареєструвати юридичні і фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
Переможець 147 636,20
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:42

Документи

30 січня 2020 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
147 636,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 11:38
ДУ №4 (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:11
ДУ №3 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:51
ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:44
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 11:01
Договір V1414_1.pdf укладений
13 лютого 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIIІ Сторони дійшли згоди зменшити кількість Послуг на 359,82 куб.м та відповідно суму Договору на 18868,52 грн. (Вісімнадцять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 52 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: V1414/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIIІ, для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору № V1414/1 надання послуг від 12.02.2020р. та внести зміни до п. 7.1 Розділу 7 «Строк дії та умови зміни, розірвання Договору» і викласти його в наступній редакції: «7.1. Договір набуває чинності з дня його укладання, а в частині надання Послуг з 12.02.2020р. і діє до 31 березня 2021 року».
Номер договору про закупівлю: V1414/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIIІ, для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору № V1414/1 про надання послуг від 12.02.2020 року на 25751,39 (Двадцять п’ять тисяч сімсот п’ятдесят одна грн. 39 коп.), що не перевищує 20 % ціни Договору. Відповідно викласти п. 2.1. Розділу 2 «Сума Договору» та Додаток 1 Договору (Специфікації) у наступній редакції: «2.1. Відповідно до кошторису доходів і видатків на утримання університету орієнтовна вартість Послуг, виконаних відповідно до цього Договору за умови якісних показників, становить 154519,07 грн. (Сто п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот дев’ятнадцять грн. 07 коп.) з ПДВ у межах бюджетних асигнувань на поточний рік.»
Номер договору про закупівлю: V1414/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIIІ, для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору № V1414/1 надання послуг від 12.02.2020р. та внести зміни до п. 7.1 Розділу 7 «Строк дії та умови зміни, розірвання Договору» і викласти його в наступній редакції: «7.1. Договір набуває чинності з дня його укладання, а в частині надання Послуг з 12.02.2020р. і діє до 30 квітня 2021 року».
Номер договору про закупівлю: V1414/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML