Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонер - картриджі та драм - картриджі
Очікувана вартість
917 970,00 UAH
UA-2020-01-30-002741-a a7f2a959cdd44b1f85c27bc37adae70d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катютіна Людмила Анатоліївна

+380612190534 zp01.umtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 43143945
Вебсайт: https://zp.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166
Контактна особа: Катютіна Людмила Анатоліївна
+380612190534
zp01.umtz@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:15
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:35
Очікувана вартість: 917 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 917,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Протокольне рішення тендерного комітету від 30.01.2020 № 6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
тонер - картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 шт
драм - картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після поставки товару та пред'явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, та видаткової накладної протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 17:50
TENDER КАРТРИДЖІ зміни.docx
10 лютого 2020 17:50
TENDER КАРТРИДЖІ зі змінами.docx
10 лютого 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 17:50
TENDER КАРТРИДЖІ зміни.docx
10 лютого 2020 17:50
TENDER КАРТРИДЖІ зі змінами.docx
30 січня 2020 17:11
TENDER.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:22
Дата відповіді: 31 січня 2020 18:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління ДПС у Запорізькій області повідомляє наступне.
1. В технічних вимогах (додаток 4 до тендерної документації) зазначена можливість пропозицій товару різних виробників за умови надання листа від виробника обладнання, до якого запропоновано еквівалент (принтери та/або багатофункціональні пристрої), або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквівалентного Товару без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійної підтримки від виробника обладнання.
2. В примітках до додатку 4 до документації вказано: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка (форма довільна) щодо можливості поставки товару згідно з вимогами із зазначенням виробника товару та повної назви товару, що пропонується учасником».

3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 916 279,00
UAH з ПДВ
914 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Міхно С.В. 917 264,50
UAH з ПДВ
915 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:23
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:22
public_doc.pdf
24 лютого 2020 16:22
public_doc.p7s
24 лютого 2020 12:03
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:03
Dovidka_20052290590460087756.pdf.p7s
24 лютого 2020 12:03
Dovidka_20052288460450984011.pdf.p7s
24 лютого 2020 12:03
Білик Dovidka_20052288460450984011.pdf
19 лютого 2020 13:31
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:31
Пропозиція_V1.0.pdf
13 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:19
Xerox.pdf
07 лютого 2020 14:42
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:42
Установчі документи.pdf
07 лютого 2020 14:42
Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 14:42
Додаток 5.pdf
07 лютого 2020 14:42
Додаток 4.pdf
07 лютого 2020 14:42
Додаток 2.2.pdf
07 лютого 2020 14:42
Додаток 2.1.pdf
07 лютого 2020 14:42
Додаток 1.pdf
07 лютого 2020 14:42
Аналогічний договір 2.1.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:44
проект договору.PDF
17 лютого 2020 11:44
Копія Паспорту.PDF
17 лютого 2020 11:44
довідки.PDF
17 лютого 2020 11:44
Довідка з Банку.PDF
17 лютого 2020 11:44
витяг з ЄДР.PDF
17 лютого 2020 11:44
пропизиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКРОТРОН"

ФОП Міхно С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
Переможець 914 440,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 21:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 21:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
914 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:14
Договір укладений
02 березня 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 914 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 406,67 UAH)