Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2020-01-30-002446-a ● 35cd2d96fe564df59280c13a92e8ddd6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "ПРОЗОРРО" |
Код ЄДРПОУ: | 02426097 |
Вебсайт: | https://prozorro.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульваро-Кудрявська (Воровського), 22 |
Контактна особа: |
Ася Мансурова +380442814296 a.mansurova@prozorro.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4320 рулон
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 лютого 2020
—
17 лютого 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 31 січня 2020 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до умов закупівлі не передбачено надання еквіваленту. 2. Так, допускаємо. 3. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Одиниця виміру
Дата подання: 31 січня 2020 12:28
Дата відповіді: 31 січня 2020 12:57
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації подача в упаковкцах, при умові зазначення кількості штук (рулонів) в упаковці? Наприклад 2 160 уп по 2 рулончика в упаковці. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Якщо загальна кількість рулонів буде відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі (4320 рулонів), то кількість рулонів в упаковці не буде причиною для дискваліфікації Вашої пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
13 581,00
UAH
|
13 446,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
14 688,00
UAH
|
13 564,80
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
17 280,00
UAH
|
17 107,20
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
18 403,20
UAH
|
17 278,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
13 446,00
UAH
|
04 лютого 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 13:38
|
Договір-00000287-Г.pdf | укладений |
13 лютого 2020 13:38
|