Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
259 820,90 UAH
UA-2020-01-30-002130-a f174e24b15b6487a9cb4230362cba88e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумкова Альона Андріївна

+380645364588 cpmsd-rub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Шумкова Альона Андріївна
+380645364588
cpmsd-rub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальному некомерційному підприємству "Центр первинної медико - санітарної допомоги" Рубіжанської міської ради Луганської області необхідно закупити теплову енергію для опалення будівлі дитячої поліклініки на території лікарняного містечка, яка знаходиться за адресою: 93009, Україна, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Студентська, 19. За вказаною адресою знаходиться котельна лікарняного містечка, яка використовується ТОВ «ПКФ ПРАЙД». Мережа трубопроводів від котельної напряму підключена до будівлі дитячої поліклініки. Тому з технічних причин Товариство з обмеженою відповідальністю "ПКФ ПРАЙД" являється єдиним виробником та постачальником теплової енергії (з використанням альтернативних джерел енергії) для вищезазначеного закладу. Відповідно до п. 2 ст. 35 Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. КНП "ЦПМСД" РМР Луганської області було прийнято рішення провести закупівлю теплової енергії у Товариства з обмеженою відповідальністю "ПКФ ПРАЙД" шляхом проведення переговорної процедури закупівлі (скороченої).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 16:23
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 Гкал
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська, 19, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Рубіжанської міської ради Луганської області (на межі балансового розподілу теплових мереж)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

30 січня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:03
Протокол переговоров _ 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ ПРАЙД"
#35968320
Переможець 259 820,90
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 16:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ ПРАЙД"
#35968320
259 820,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 09:21
Договір укладений
28 квітня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 14:47
Дод. угода _ 7.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:45
Дод. угода _ 7.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:45
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 11:43
Дод. угода _ 6.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 11:42
Протокольне рішення.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 11:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:48
Дод. угода _ 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:24
Дод. угода _ 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:04
Дод. угода _ 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:14
Дод. угода _ 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:06
Дод. угода _ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 10:47
Договір укладений
17 лютого 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 3.2. Договору Сторони дійшли взаємної згоди про зменшення суми Договору на 74 953,95 грн. (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят три грн. 95 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 12 492,32 грн. (дванадцять тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 32 коп.). У зв’язку зі зменшенням суми Договору викласти п. 3.1. в наступній редакції: Пункт 3.1. Ціна цього Договору становить: 184 866,95 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят шість грн. 95 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 30 811,16 грн. (тридцять тисяч вісімсот одинадцять грн. 16 коп.). З них: - за рахунок відшкодування орендарів у сумі – 26 077,07 грн. (двадцять шість тисяч сімдесят сім грн. 07 коп.) з ПДВ; - за рахунок загального фонду місцевого бюджету у сумі - 158 789,88 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят дев’ять грн. 88 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закона України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, внести зміни та викласти п. 10.1. в наступній редакції: Пункт 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до їх повного виконання Замовником. Відповідно до ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України поширює свою дію на відносини, що склались між сторонами з 01.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до взаємної згоди вважати Додаткову угоду № 1 від 29.12.2020 року та Додаткову угоду № 2 від 29.12.2020 року вважати недійсними. 2. Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити кількість товару (роботи або послуги) на 51,35 Гкал., внести зміни до п. 1.2. розділу 1. «Предмет договору». 3. На підставі п. 3.2. Договору Сторони дійшли взаємної згоди про зменшення суми Договору на 74 953,95 грн. (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят три грн. 95 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 12 492,32 грн. (дванадцять тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 32 коп.): - за рахунок відшкодування орендарів у сумі – 14 665,70 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят п’ять грн. 70 коп.) з ПДВ; за рахунок загального фонду місцевого бюджету у сумі – 60 288,25 грн. (шістдесят тисяч двісті вісімдесят вісім грн. 25 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни в розділ 10 «Строк дії договору», доповнити пунктом 10.3. та викласти його в наступній редакції: Пункт 10.3. Дія строку Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1. цього Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, внести зміни та викласти п. 10.1. в наступній редакції: Пункт 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до їх повного виконання Замовником. Відповідно до ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України поширює свою дію на відносини, що склались між сторонами з 01.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини 5 статті 36 (в новій редакції ч. 6 ст. 41) Закона України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ (зі змінами) та відповідно до пункту 10.3. Договору, у зв’язку з необхідністю проведення на початку 2021 року процедури закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити кількість товару (роботи або послуги) на 25,33 Гкал., внести зміни до п. 1.2. розділу 1. «Предмет Договору» та викласти в наступній редакції. 1.2. Збільшити суму Договору на 36 973,39 грн. (Тридцять шість тисяч дев’ятсот сімдесят три грн. 39 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % - 6 162,23 грн. (Шість тисяч сто шістдесят дві грн. 23 коп.) та внести зміни до п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» та викласти в наступній редакції. 2. Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни в розділ № 12 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору № 7 від 17.02.2020 року в частині реквізити Замовника та викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 15 107,57 грн. (П'ятнадцять тисяч сто сім грн.. 57 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % - 2 517,93 грн. (Дві тисячі п’ятсот сімнадцять грн.. 93 коп.) та внести зміни до п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: Пункт 3.1. Загальна сума Договору становить: 206 732,77 грн. (Двісті шість тисяч сімсот тридцять дві грн. 77 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 34 455,46 грн. (Тридцять чотири тисячі чотириста п’ятдесят п’ять грн. 46 коп.).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 206 732,77
UAH (в тому числі ПДВ 34 455,46 UAH)