Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СPV): 15820000-2-Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво, вафлі,зефір,пряник)
Очікувана вартість
43 216,96 UAH
UA-2020-01-30-002119-c b4f0bc74684c4c4ba5dd87d6058c1fd5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 13:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 13:35
Очікувана вартість: 43 216,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 кг
печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
50 кг
печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
102 кг
вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
65 кг
зефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
278 кг
пряник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДРІМТАЙМ" 32 683,50
UAH з ПДВ
32 683,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 13:48
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:16
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:15
Цінова пропозиція.PDF
04 лютого 2020 10:15
Статут.pdf
04 лютого 2020 10:15
Листи-згода від водіїв.PDF
04 лютого 2020 10:15
Довідка з банку.pdf
04 лютого 2020 10:15
Витяг ПДВ Дрімтайм.PDF
04 лютого 2020 10:15
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
04 лютого 2020 10:15
Анкета учасника.PDF
04 лютого 2020 10:15
Акт дезінфекції 31.01.pdf
04 лютого 2020 10:15
Акт дезінфекції 23.01.20.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРІМТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРІМТАЙМ"
#42339470
Переможець 32 683,50
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:02

Документи

05 лютого 2020 11:01
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРІМТАЙМ"
#42339470
32 683,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2020 11:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:09
ДУ 50 (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:59
договір укладений
10 лютого 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у звязку з коливанням цін на ринку
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 683,50
UAH (в тому числі ПДВ 5 447,25 UAH)